Miksi YLEä ei laiteta maksukortin taakse?
Uutiset:
Eli enemmän tissiä ja persettä tytöt!Tätä minäkin mietin, että turhan hiljaista on ollut tällä rintamalla. Mutta ethän Maria jätä meitä, enkeleitä tarvitaan aina ja kaikkialla
Eli enemmän tissiä ja persettä tytöt!
Kerrankin olen jostain samaa mieltä. 😁
Eli enemmän tissiä ja persettä tytöt!Tätä minäkin mietin, että turhan hiljaista on ollut tällä rintamalla. Mutta ethän Maria jätä meitä, enkeleitä tarvitaan aina ja kaikkialla
Mietin, että... ...❤️ Sitä mä mietin. Eli enemmän tissiä ja persettä tytöt!
Miksi YLEä ei laiteta maksukortin taakse?Lisäksi Merja Yli-Anttilalle ja Yle:n päätoimittajalle voisi antaa kenkää.
Olisiko tämä mun viimeinen kesä? Ei tässä paskassa mitä elämäksi kutsutaan ole mitääñ järkeä. Pelkkää yksin olemista vaikka mitä yrittäisi. Hellyyttä/läheisyyttä saan vain maksusta. Jos vaan käyttäisi kaikki rahat siihen ja sitten loppu. Mutta eihän mulla ole rohkeutta siihenkään... Pääsisipä ajassa taaksepäin, tekisin niin paljon asioita toisin. Anteeksi tästä, humalaisen pohdintaa mutta silloinhan sanoo totuuden...ihan samaa ajatellu, etenkin tänävuonna, huomaisikohan poistumista kukaan 🤔
Iltalehdessä...Oiskohan joku vasemmistolainen toimittaja asialla....
(en laita linkkiä)
"Etelä-Suomessa on tunneli, jonka sabotoija voisi myrkyttää koko Helsingin vedet – ”Koska Venäjän uhka on kasvanut...”
Mietin miten naiiveja suomalaiset ovat. Kertovat kaikille millä tavalla suomea voidaan sabotoida.
Itänaapurissa osataan myös lukea suomalaisia lehtiä. Odottavatko vain sopivaa ajankohtaa jolloin voivat hyödyntää saamaansa tietoa.
Eikä tämä ole ainoa paljastus Suomen heikoista kohdista.
Höh, avointa pohdintaa nuolija ja maalainen, mutta kurjaa että koette noin Onko niin, että elämä ei voi olla ok ilman kumppania? On meitä sinkkuja paljon 😊 Ehkä kaverit voi täydentää joitain aukkoja? Eläimet? Harrastukset? Vapaaehtoistyö (esim kummivanhempana toimiminen)? Kenties sen jonkun kohtaa sitten kun sitä ei edes etsi. Jos taas on täysin yksinäinen, ei ole sukulaisia tai ystäviäkään, voisiko joku uusi harrastus auttaa? Joku yhteisö? Sinkkutapahtumat? Olen nähnyt myös eri paikkakuntien puskaradioissa ilmoituksia, joissa joku kertoo olevansa yksinäinen ja etsivänsä ystäviä. Yleensä ne on poikinut vastauksia 😊 Jokatapauksessa toivon, että teidän elämään löytyy sisältöä, joka poistaa moiset ajatukset viimeisestä kesästä ❤️ Eihän sen elämäntarkoituksen ole pakko olla kaunis vaimo, kiharapäiset lapset ja kultainen noutaja 😊 Jokaisella on oma polkunsa, ihan yhtä tärkeä.