Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 1136729 kertaa)

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1583
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #12080 : eilen kello 20:38:14 »
^Enhän minä niin väittänytkään vaan kysyin että tiedätkö vai oletatko ja siis oletat...
Alunperinkään en olettanut mitään, vaan kysyin...ja sinulla oli kiire vastaamaan MariaEnkelin puolesta ja olettamaan itse yhtä sun toista.

Ja tietenkin vastaan kun noin kauniisti kysyt mutta tämäkin on vain olettamus niinkuin sinullakin mutta toisinpäin.
Eli koska uskon syvästi rehelliseen työn tekoon ja verojen ja alv:in maksamiseen niin miksi en uskoisi että kaikki niin tekevät ellei ole lain puitteissa siitä vapautettu kuten esimerkiksi lääkärit.
Tämä vaan ei ole mikään uskon asia.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3221
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #12081 : eilen kello 20:47:01 »
^Enhän minä niin väittänytkään vaan kysyin että tiedätkö vai oletatko ja siis oletat...
Alunperinkään en olettanut mitään, vaan kysyin...ja sinulla oli kiire vastaamaan MariaEnkelin puolesta ja olettamaan itse yhtä sun toista.

Ja tietenkin vastaan kun noin kauniisti kysyt mutta tämäkin on vain olettamus niinkuin sinullakin mutta toisinpäin.
Eli koska uskon syvästi rehelliseen työn tekoon ja verojen ja alv:in maksamiseen niin miksi en uskoisi että kaikki niin tekevät ellei ole lain puitteissa siitä vapautettu kuten esimerkiksi lääkärit.
Tämä vaan ei ole mikään uskon asia.

No ei siitä nyt noin tarvitse mieltänsä pahoittaa... alkuperäinen kysymyksesi vain hieman huokui ajatusta ettei pt:t maksa alveja. En sitä nyt suoranaisesti Enkuliin liittänyt vaikka siltä se varmaan vaikutti.
Pahoittelut harhaan johtamisesta😘
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1583
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #12082 : eilen kello 21:01:53 »
^Enhän minä niin väittänytkään vaan kysyin että tiedätkö vai oletatko ja siis oletat...
Alunperinkään en olettanut mitään, vaan kysyin...ja sinulla oli kiire vastaamaan MariaEnkelin puolesta ja olettamaan itse yhtä sun toista.

Ja tietenkin vastaan kun noin kauniisti kysyt mutta tämäkin on vain olettamus niinkuin sinullakin mutta toisinpäin.
Eli koska uskon syvästi rehelliseen työn tekoon ja verojen ja alv:in maksamiseen niin miksi en uskoisi että kaikki niin tekevät ellei ole lain puitteissa siitä vapautettu kuten esimerkiksi lääkärit.
Tämä vaan ei ole mikään uskon asia.

No ei siitä nyt noin tarvitse mieltänsä pahoittaa... alkuperäinen kysymyksesi vain hieman huokui ajatusta ettei pt:t maksa alveja. En sitä nyt suoranaisesti Enkuliin
Outoa että aistit tuollaista ja pahoitit siitä mielesi 🥲, ottaen huomioon senkin ettei alv:a tarvitse edes maksaa jos lv on alle 15.000 (tämä tosin muuttuu ensi vuonna). Muut verot ovatkin sitten asia erikseen...
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 701
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #12083 : eilen kello 21:52:05 »
^Joo on se kumma. Jurtsahan ei juuri koskaan tavoittele kenellekään mielen pahoitusta. (Sarkasmivaroitus)
Nokialla

Paikalla MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #12084 : eilen kello 22:38:05 »
Mietin minkä takia tällä saitilla pitää postata pitkiä lainauksia viesteihin joiden pituus voi olla vain muutama sana tai pelkkä hymiö?

Luettavuus hieman kärsii..🙄


Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2972
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #12085 : eilen kello 22:42:22 »
Mietin juuri että en vieläkään osaa antaa mainetta vaikka minulla on älypuhelin. Taidan olla vähän juntti. Patsasteleva juntti.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 497
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #12086 : eilen kello 22:45:44 »
^ Käännä puhelin vaakatasoon, niin mainenappi ilmestyy. Saat antaa mainetta tälle kun autoin Patsasta pulassa.

Paikalla MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #12087 : tänään kello 01:37:10 »
Ei taida tuo "Käännä puhelin vaakatasoon" auttaa.. Räplääpä luurin selaimen asetukset tietokonesivusto-tilaan niin palautenappula ilmaantuu..😅