Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 1480247 kertaa)

Poissa Villerius

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #12800 : eilen kello 21:06:59 »
Moneskohan on menossa?  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa saapasjalkakolli

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12801 : eilen kello 21:21:25 »
Samaa mitä mietin joka ilta, miten valloittaisin maailman!

No ei.. yleensä mietin tuleeko tästä elämästä yhtikäs mitään ja onko sillä mitään väliä.

Poissa PeTre

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #12802 : eilen kello 21:25:14 »
Jos tälleen ihan tosissaan vastaa, niin mietin aika usein samaa ja tulen aina mietinnöissäni siihen lopputulokseen, että ei ole väliä vaikka elämästä ei tulis yhtään mitään, kunhan itse on tyytyväinen. Eli mulle elämän tarkoitus on tehdä itsestään onnellinen. Jokaisen vaan tarvii löytää ne keinot ja asiat miten tuon sitten saavuttaa

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12803 : eilen kello 22:27:18 »
Jos tälleen ihan tosissaan vastaa, niin mietin aika usein samaa ja tulen aina mietinnöissäni siihen lopputulokseen, että ei ole väliä vaikka elämästä ei tulis yhtään mitään, kunhan itse on tyytyväinen. Eli mulle elämän tarkoitus on tehdä itsestään onnellinen. Jokaisen vaan tarvii löytää ne keinot ja asiat miten tuon sitten saavuttaa
🤔
Jaahas, hmm, niin juu, onhan se nuinkin juu kyllä, pittääpi vissiinkin ettiä vanha onki jostakin,kattoo onko siima missä kunnossa ja onko koukku jo ruostuen kadonnut kokonaan, jos on vielä edes välttävässä kunnossa,täytyypi koittaa narrata noista mietteistä ja lauseista täytettä omaan ajatushautomo boksiin kypsymään....
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #12804 : tänään kello 02:35:51 »
Että paskan määrä on vakio tässä duunissa: Asiakkaalla oli hyvinkin puhdas kulli ja kehuin siitä ihan erikseen tätä. Kunnes peppu hommissa levitteet levisi pitkin sänkyä.

Hullu juttu, mutta tajusin että mielummin leikin paskalla kuin juustoisella kyrvällä.

😸

Poissa Ribbeli

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #12805 : tänään kello 07:19:32 »
Että paskan määrä on vakio tässä duunissa: Asiakkaalla oli hyvinkin puhdas kulli ja kehuin siitä ihan erikseen tätä. Kunnes peppu hommissa levitteet levisi pitkin sänkyä.

Hullu juttu, mutta tajusin että mielummin leikin paskalla kuin juustoisella kyrvällä.

😸
OMG!😯