Posti kuulemma hukkasi ylioppilastodistuksia. Onko joku yllättynyt.
Mitenköhän olisi käynyt koronan kanssa jos sen levitys olisi annettu Postin tehtäväksi?
Mitenköhän olisi käynyt koronan kanssa jos sen levitys olisi annettu Postin tehtäväksi?
Uutiset:
Posti kuulemma hukkasi ylioppilastodistuksia. Onko joku yllättynyt.Vittu oikeesti.
Kuinkahan monta kyrvän kuvaa Seepeli on saanut. Meinaan voisit tehtailla Kyrpä edition joulukalenterin jo valmiiksi "24 kyrpää"
Suostuiskohan joku hakeen lainaa ja antais massit sitten mulle? En kylläkään ole aikeissa ikinä niitä sulle takaisin maksaa vaan jätän sen ongelman sulle?
Mietin, oppivatko (vanhat) koirat enää uusia temppuja, ja haluavatko edes. Minä en ainakaan halua ruveta puhumaan "cisnaisista". Nainen on nainen, ja sillä hyvä.
^ HILJAA! 😁 Se on aina ihana! Kuten Eemeli tai Saariston lapset. Aina.😁Minä katselin sarjaa useamman jakson putkeen kunnes pääsin jaksoon jossa oli pesukarhu. No ei ollut oikein kiva mutta eipä ollut sitä seuraavakaan ja lopetin seuraamisen.
^ HILJAA! 😁 Se on aina ihana! Kuten Eemeli tai Saariston lapset. Aina.😁Minä katselin sarjaa useamman jakson putkeen kunnes pääsin jaksoon jossa oli pesukarhu. No ei ollut oikein kiva mutta eipä ollut sitä seuraavakaan ja lopetin seuraamisen.