George Floydin murhan vastaiset mielenosoitukset on levinneet nyt Eurooppaan. Oliskohan mahdollista, että myös Helsingissä nähtäisiin mielenosoitus.
Uutiset:
Hahhahha😂😂😂 Suomalainen mellakka jossa anarkisti ei saa edes pyörätelinettä nostettua😂😂😂
V..u kun v....taaSe termi on ohariolli tai Ohari-Olli.
Kaikki oharikallet!!
Mietin, että miten ihmeessä turskien kommentointiaktiivisuus kuvissa liittyy muhun?Olettaisin että toimit eräässä kuvaketjussa lähinnä esimerkkinä naisesta joka kuvillaan kerää positiivisia kommentteja. Jokin aikaa sitten ongelmana oli se että trans-naiset saavat negatiivisia kommentteja mutta nyt ollaan uuden ongelman edessä: trans-naiset eivät saa minkäänlaisia kommentteja. Naiset puolestaan saavat joten foorum-keskustelua ei käydä kuten pitäisi. Ihan heti ei tule mieleen miten tuo ongelma voitaisiin ratkaista.
Paitsi että en ole hionut kuvaa entistä paremmaksi, viimeistellymmäksi ja ottanut otollisemmasta kuvakulmasta tai paremmassa valaistuksessa. Mä olen naturelli Elli ja en ala hiomaan nopeasti räpsäistyjä rantakuvia mihinkään suuntaan. Tykkäsi niistä sitten trans-cis-mitkätahansa naiset, miehet, sukupuolettomat tai ei.
Nyt hengittelen syvään ja MIETIN parempia kuvia, joihin odotan sitten kommenttitulvaa, mainetta ja mammonaa.
Vanha ystävä soitteli mulle muutama päivä sitten. Oltiin aikoinaan ns.paita ja perse. Sit se rupes seurustelemaan eikä sitä oo kymmeneen vuoteen näkynyt. Nyt se haluaa tavata kasvotusten ja sillä on jotain tärkeetä asiaa. Tässä on kolme mahdollisuutta.
1.se on tullut ulos kaapista ja kertoo olevansa homo
2.sillä on todettu joku sairaus
3.se menee naimisiin
Vanha ystävä soitteli mulle muutama päivä sitten. Oltiin aikoinaan ns.paita ja perse. Sit se rupes seurustelemaan eikä sitä oo kymmeneen vuoteen näkynyt. Nyt se haluaa tavata kasvotusten ja sillä on jotain tärkeetä asiaa. Tässä on kolme mahdollisuutta.
1.se on tullut ulos kaapista ja kertoo olevansa homo
2.sillä on todettu joku sairaus
3.se menee naimisiin