Notta mitäpä tässä miettimään, nuotiolla. Teetä kuksassa ja kuuntelen luontoa.
Elämä on ❤️
Elämä on ❤️
Uutiset:
Mulla on tapana rikkoa puhelimien näytöt nopeasti,en edes aina tiedä tiputelleeni puhelinta. Nyt uusimpaan vihdoinkin ostin panssarilasin,mutta nyt on jo tietenkin säröillä. Joten nyt mietin, että onhan se vaan toi panssarilasi eikä koko helvetin puhelin taas. Mistä sen tietää? 🤔
Ja kyllä. Mulla on myös suojakotelo. Luulen, että joku käy öisin salaa heittelemässä mun puhelinta seinään 🤷♀️
^ Ihanaa
Saitko? Angel indeed.
ja kyllä Elvis elää.
^Niinpä. Jos tarpeeksi laaja otanta, jokainen kohta saa merkinnän että ei olisi salaliittoteoriaa 😎
Sama vapaus on kaikilla. Toisinajattelijat yrittää käännyttää enemmistöä todistellen tiedettä vastaan ja sama toistepäin. Ihan vähän aikaa sitten uutisoitiin varsin neutraalisti rokotevastaisten tilaisuudesta, missä setä kertoi koronan olevan Bill Gatesin hanke ujuttaa maailman ihmisiin rokotteiden mukana nanorobotteja jotka kommunikoivat 5Gn kautta mailman johtahille meidän tekemisiä.^Niinpä. Jos tarpeeksi laaja otanta, jokainen kohta saa merkinnän että ei olisi salaliittoteoriaa 😎
Mut pitää kyllä toisaalta ihailla länsimaiden propagandaa.
Esim. Venäjällä ja Pohjois-Koreassa sulle kerrotaan mikä on totta tai sä "häviät" maailmankartalta jos et usko.
Länsimaissa käännytetään ympäröivä heikompiyhteisö kääntymään toisinajattelijaa vastaan
Ihan vähän aikaa sitten uutisoitiin varsin neutraalisti rokotevastaisten tilaisuudesta, missä setä kertoi koronan olevan Bill Gatesin hanke ujuttaa maailman ihmisiin rokotteiden mukana nanorobotteja jotka kommunikoivat 5Gn kautta mailman johtahille meidän tekemisiä.
Niin, onhan netissä julkaistu tämän sirun kaaviokinIhan vähän aikaa sitten uutisoitiin varsin neutraalisti rokotevastaisten tilaisuudesta, missä setä kertoi koronan olevan Bill Gatesin hanke ujuttaa maailman ihmisiin rokotteiden mukana nanorobotteja jotka kommunikoivat 5Gn kautta mailman johtahille meidän tekemisiä.Ajattele kun paljastuu, että tämä olikin totta