Mietin Billheilin tissejä
Uutiset:
Että Misterin kuva selvisi! Kuka oli skumppamies? Entä heinäpaalimies? YV, AV, DM, jono! Ihan mikä vaan 😁
Eikös tuo ollut Jalmari?Että Misterin kuva selvisi! Kuka oli skumppamies? Entä heinäpaalimies? YV, AV, DM, jono! Ihan mikä vaan 😁
Jossain näin kuka oli hienäpaalimies, mutta ei muista kuka oli
Oulun keskustassa Uudellakadulla on seinä johon joku aikanaan spreijasi tekstin "paska kaupunni". Teksti tietenkin poistettiin mutta sama teksti ilmestyi seinämään takaisin. Teksti poistettiin useita kertoja mutta joku kirjoitti saman tekstin takaisin aina vaan. Välillä teksti oli seinämästä poissa mutta suurimman osan ajasta teksti siellä oli. Tämän seinän tarinaan tutustuin jo lapsena ja aina ohimennessä tuli vilkaistua onko seinämällä teksti vai ei. Itseasiassa teksti oli osa Oulun kaupunkikuvaa, eräänlainen nähtävyys siis. Osaisikohan Granado kertoa tekstiin liittyvää tarinaa paremmin kuin minä.
En ole vuosiin seurannut mitä seinämällä lukee vaikka olen kyllä aika monesti mennyt seinämän ohi, tavallaisesti autolla. Tänään olin liikkeellä siellä suunnalla ja piti käydä tarkastamassa tilanne. Otin kuvan, mieleeni heräsi ajatus että mikä nykyihmisiä oikein vaivaa?
Et en viitsi sohia enää aihetta syrjintä/rasismi vaikka mieli tekisi 😂🙈
Ajatellut mennä yksin ihan vieraaseen ympäristöön. Millaisiakohan ovat muut, jotka tuntevat entuudestaan toisensa?
Miks mun kumit on aina puhki? Ja renkaat laahaa maata ja satulakin päin persettä. 🤔
Ajatellut mennä yksin ihan vieraaseen ympäristöön. Millaisiakohan ovat muut, jotka tuntevat entuudestaan toisensa?
Kimppapano?
No, ei sitä koskaan voi tietää, mutta rohkeesti vain kulli pystyssä kohti uusia seikkailuja🙂