Pitäskö sitä vai eikö pitäs?
Uutiset:
Feminismi ollut taas pinnalla niin onkohan se feminismi sellaista myötäelämistä eli feministeillä ei ole itsellään mitään kokemusta miesten sorrosta vaan vouhotetaan vaan jostain, että olisi yhteenkuuluvuuden tunnetta johonkin? Voiko vastustaa jotain mistä itsellä ei ole kokemusta? Tajuavatko he jonain päivänä, että voi kun olisin nuorempana ymmärtänyt miten paljon helpommalla olisin päässyt kun olisin silloin nuorempana tajunnut enkä olisi taistellut vastaan? Paljon kysymyksiä aamutuimaanOnneksi on vielä fiksujakin naisia - https://www.youtube.com/watch?v=ZSOb8rZBJgw Harmi kun en löydä sitä videota missä naiset kertoo femakoiden suurimmat valheet. Siihen kastiin kuuluu tämä "miehen dollari on naisen 80c valhe" jolle olen hihitellyt jo vuosia.
Feminismi ollut taas pinnalla niin onkohan se feminismi sellaista myötäelämistä eli feministeillä ei ole itsellään mitään kokemusta miesten sorrosta vaan vouhotetaan vaan jostain, että olisi yhteenkuuluvuuden tunnetta johonkin? Voiko vastustaa jotain mistä itsellä ei ole kokemusta? Tajuavatko he jonain päivänä, että voi kun olisin nuorempana ymmärtänyt miten paljon helpommalla olisin päässyt kun olisin silloin nuorempana tajunnut enkä olisi taistellut vastaan? Paljon kysymyksiä aamutuimaanOnneksi on vielä fiksujakin naisia - https://www.youtube.com/watch?v=ZSOb8rZBJgw Harmi kun en löydä sitä videota missä naiset kertoo femakoiden suurimmat valheet. Siihen kastiin kuuluu tämä "miehen dollari on naisen 80c valhe" jolle olen hihitellyt jo vuosia.
Ai jumalauta. Parantunut feministi😅😅😅Näitä rupeaa onneksi olee. Ne ymmärtää että ei se tasa-arvo paska niin ihanaa ollutkaan ja kotonakin olisi kiva että minua kohdellaan naisena.....tai että saisin edes kyrpää.
Eräs kaveri oli toteuttanut unelmaansa ja hankkinut hienon premium-luokan auton itselleen. Kaara selvästi oli hänelle tärkeä ja antoi varmaan iloa ja mielihyvää.
Mietin että olen itse käyttänyt pitkässä juoksussa melkein saman verran rahaa seksipalveluihin. Väittäisin, että olen saanut vähintäänkin yhtä paljon mielihyvää ja sisältöä elämääni.
Jokohan oli viimeiset uinnit tältä kesältä. Saatana että oli kylmää!
olin koko femakko ajan sinkkuna. mulle sanottiin että vihollisten kanssa ei saa seurustella.
Pitääkö olla huolissaan kun aloin just katsomaan Kesäillan valssia?