^
Et vaan ottanut tarpeeksi. Vaarinkaljalla olisit varmasti saavuttanut maalin.
Et vaan ottanut tarpeeksi. Vaarinkaljalla olisit varmasti saavuttanut maalin.
Uutiset:
Miten voi olla näin laiska päivä 😴
Todellakin,,, mistähän saa virtaa syksyyn 🤔
Miten joku voikin nauttia Vaarin pallien lutkuttelusta niin paljon että pillu on märkänä. Tuli kyllä mulle helppo esileikki
Pluskokoisen naisen on paljon muita vaikeampaa päästä treffeille, sanoo 29-vuotias Miisa Asikainen. Myös lihavuustutkijan mukaan painosyrjintä on deittimaailmassa arkipäivää.https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html
Totta turiset! Seuraavalle morsian ehdokkaalle mulla on neljä pääsyvaatimusta. 1. Hyvä kokki. 2. Tykkää kokata 3. Hyvä ottaa poskeen 4. Rakastaa ottaa poskeenMiten joku voikin nauttia Vaarin pallien lutkuttelusta niin paljon että pillu on märkänä. Tuli kyllä mulle helppo esileikki
Aatteleppa miten pilalle mies menee ku tommonen sattuu ensimmäiseks muijaks. Mulla oli ensimmäinen todellinen parisuhde 19-23 vuotiaana eli 4 vuotta. Omin sitä ennen pannu aika montaaki eri naista, siis sillon ku alko pillun päälle halajamaan. Vittu minä mitään ymmärtäny. Edes tienny, että jotain ihme naisen orgasmeja on olemassakaan. Kunhan nylkytin kaikkee millä oli syke ja vähänkään liikkui.
Tää mun tyttöystävä oli sellainen, että laukesi jotakuinkin ku näki munan, mutta viimeistään ku vei huulille. Ei tarvinnu oikeesti esileikeistä välittää.
No sen 4 vuotta ku tottu siihen, että toinen tulee ja nauttii sormia napsauttamalla, nii omat haasteensa asetti eron jälkeisiin seksuaalisiin akteihin ku piti alkaa töitä tekemään. Ei se orgasmi toki mikään mittari ole.
Se oli kyllä hyvä muija. Seksi ei ollu mikään juttu. Se oli vaan elämäntapa. Pantiin ku siltä tuntu. Saunaan mennessä oli pukuhuoneessa aika vakio, saatto vetää keittiössä kesken ruoanlaiton. Sellasta luonnollista. Nyt se on ehkä enemmän jotain suunniteltua.
No, ei se ollu se oikea ja siitä oppineena ymmärrän, että toimivassa parisuhteessa seksi on toisarvoista. Sen varaan rakennettua pitkää parisuhdetta ei ole, eikä tule
Seuraavalle morsian ehdokkaalle mulla on neljä pääsyvaatimusta. 1. Hyvä kokki. 2. Tykkää kokata 3. Hyvä ottaa poskeen 4. Rakastaa ottaa poskeen