Välillä näkee ja kuulee kun joku kirjoittaa/puhuu ihmisestä sanalla "se", oikein vai väärin, siihen en ota kantaa, mutta ei oikein istu omassa ajatusmaailmassa, miksei käytä "hän"?
Uutiset:
Aina aika ajoin mua harmittaa suunnattomasti se millainen ihminen itse olen. Miksi mun piti kirjoittaa sille taikka tolla epäkohteliaasti ja-tai loukkaavasti. Olenko muka minä itse niin hyvä ja hieno ihminen että joku muu tai jotkut muut ansaitsevat halveksuntaa ja vähättelyä minulta? No ei kyllä ole. Elämäni ykkössaavutus, kuusi palleroa SeksiSaitin keskusteluissa ei sisällä oikeutta olla ylimielinen mulkku.
Miksi Hilman vei multa OnniHieno kappale, kaverin lempi Karaokekappale 😂
Laukkanen kylän ravattisonni
Hajanaisten kenkies lotinaa
Navetalta kuule nyt en
On tänään maastopäivä.Metsä on sateitten jälkeen märkä.Luojan kiitos,osaan vielä jo kivikautisen taidon,eli tulienteon (nuotio).Siis en ole urbanisoitunut.Minulla on tuollaisissa tilanteissa ollut aina käytössä kuivia puita joten nuotionteko ei ole ollut sen vaikeampaa kuin muulloinkaan.
^, ^^
Menin kerran syvälle aarniometsään, ihan sinne ratikan päättärin vierelle. Siis en nähny edes sitä päättärin merkkiä. Kuulin melkein karhun äänen lähestyvän pitkospuita pitkin. Niin siellä isossa metsässä kekkasin että jos haluan ihastella nuotion liekkiä niin katon kännykästä nuotiostreamia youtubesta. Samalla kännyllä siis millä ohjeistin wolttikuskin perille tuomaan pari hampurilaista ja caffè latten. Kyllä retkeily on sitten kivaa. On niinkö yhtä luonnon kanssa😊
Mietin miten ristiriitaista on ku lähtökohtaisesti opetetaan, että työasioita ei saa tuoda kotiin, mutta koulusta annetaan kuitenkin kotitehtäviäEi niitä tarvitse tehdä. Se on sellainen salainen testi jolla koukutetaan ihminen jo kakarana työnarkomaaniksi.
Minulla on tuollaisissa tilanteissa ollut aina käytössä kuivia puita joten nuotionteko ei ole ollut sen vaikeampaa kuin muulloinkaan.
Joskun katselin youtube-videon jossa tuli piti tehdä sateella kastuneista puista. Kaveri kuori kaikista puista parin sentin märän kerroksen poia ikäänkuin pilkkomalla puita, en muista oliko hällä kirves vai iso puukko. Puun sisus oli aina kuiva ja tulenteko onnistui niiden puiden kuivien sisäosien avulla. Teetkö sinä nuotion niin?