Joo. Suomalaiset "intersektionaaliset feminismiyliopistot" yltävät kansainvälisessä vertailussa jonnekin top500-listalle.
Uutiset:
Pöh, aina sää oot niin negatiivinen.Ja aattele, säki oot ihan ihqu mun mielestä. OmgKyllä pojat peli on teidän suhteen menetetty.🤒
Joo. Suomalaiset "interektionaaliset feminismiyliopistot" yltävät kansainvälisessä vertailussa jonnekin top500-listalle.
Joo. Suomalaiset "intersektionaaliset feminismiyliopistot" yltävät kansainvälisessä vertailussa jonnekin top500-listalle.
Ja aattele, säki oot ihan ihqu mun mielestä. Omg
Miksi hyvä tulee odottamatta ja juuri silloin työ haittaa harrastuksia 👀
Se ei oo vaan siinä hetkessä tarkoitettu niin. Se oikea hetki tulee jos niin on tarkoitettu
Voisko Billille ja Heselle hommata huoneen? 🤔Ja aattele, säki oot ihan ihqu mun mielestä. Omg
Siis. Miten Fantsua. Ou mai gad! Ei tää oo todellista! Vitsi mää oon niin otettu saamastani kunnianosoituksesta! Vihdoin tääl löyty joku joka ymmärtää mua!
Siis. Miten Fantsua. Ou mai gad! Ei tää oo todellista! Vitsi mää oon niin otettu saamastani kunnianosoituksesta! Vihdoin tääl löyty joku joka ymmärtää mua!
Pitäisiköhän ne joulukoristeet käydä jo varastosta, vai odottelisinko hetken vielä 🙄
Pitäisiköhän ne joulukoristeet käydä jo varastosta, vai odottelisinko hetken vielä 🙄
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty😊
Mietin että osaan laskea ykkösestä kymmeneen jo yli kahdellakymmenellä kielellä. Pitäisiköhän yrittää rikkoa kolmenkymmenen raja?
Ehdottomasti ymmärrän. Tuon kovan ulkokuoren alla näkisin olevan herkän pikkupojan jonka naisen tulisi ottaa syliin. Paijata, silittää päätä ja kuiskata korvaan: "kaikki menee hyvin. Sinäkin olet tärkeä. Anna itkun vaan tulla. Se puhdistaa ja mörkö menee pois"
Hessu: sä oot tärkeä
Ehdottomasti ymmärrän. Tuon kovan ulkokuoren alla näkisin olevan herkän pikkupojan jonka naisen tulisi ottaa syliin. Paijata, silittää päätä ja kuiskata korvaan: "kaikki menee hyvin. Sinäkin olet tärkeä. Anna itkun vaan tulla. Se puhdistaa ja mörkö menee pois"
Hessu: sä oot tärkeä
Et sä kumminkaan ymmärrä. Sä olet mies. Miehet ei ymmärrä tunteista mitään. Miehillä putkimiesaivot.
Mun ongelma onkin, kenen sylillä sitä mikäkin päivä on. Kun on vaimo, tyttöystävä ja salarakas, ja kaikki on mulle yhtä rakkaita. Ja ne edes kato toisii miehii ku mä niiden mielest niin sexixäs ja kova panomies. Näin ne on mulle kertonut. Sit siin on aikatauluis vekslaamista, et saa tyydyttettyä kaikki hieno naiset.
Veikkaan että niillä taitaa olla muuta tekemistä kuten esimerkiksi kiusata tavallisia ihmisiä sakoilla, yrittää tuhota sananvapautta ja muuta kivaa.
Mietin että osaan laskea ykkösestä kymmeneen jo yli kahdellakymmenellä kielellä. Pitäisiköhän yrittää rikkoa kolmenkymmenen raja?Eikös kieli ole pillunnuolemista varten, ei laskemiseen?