Miksi joka konvehtirasiassa on yksi tai kaksi huonoa makua...? Pitää ehkä siirtyä niihin, joissa on vaan yhtä makua.
Uutiset:
^ Tylsäähän se olisi syödä vain yhtä makua, kyllä mulle menee vaikka ananaskonvehti. Tosin en ole tänä jouluna vielä syönyt yhtään konvehtia
Mietin myös että tänään on talvipäivänseisaus, päivä alkaa taas pidentyä
Tylsäähän se olisi syödä vain yhtä makua, kyllä mulle menee vaikka ananaskonvehti. Tosin en ole tänä jouluna vielä syönyt yhtään konvehtia
Anniina avatarta katselen,onhan vaan kaunis nainen
Toivottavasti tulee joskus tänne suunnalle
Anniina avatarta katselen,onhan vaan kaunis nainen
Toivottavasti tulee joskus tänne suunnalle
Mä taas yritän olla katsomatta, kun alkaa keulimaan. Myönnän, että hätäisiä vilkaisuja tulee tehtyä😁
Tylsäähän se olisi syödä vain yhtä makua, kyllä mulle menee vaikka ananaskonvehti. Tosin en ole tänä jouluna vielä syönyt yhtään konvehtia
Tuonko sulle kaikki jämäkonvehdit? Osasta olen haukannut puolet.
^ Tylsäähän se olisi syödä vain yhtä makua, kyllä mulle menee vaikka ananaskonvehti. Tosin en ole tänä jouluna vielä syönyt yhtään konvehtia
Mainitsit juurikin nuo ananaksen makuiset. Kukakohan ne on keksinyt laittaa edes samaan rasiaan 🤔