Jos ensimmäinen huuhdeltava vessa kehitettiin vasta Elisabeth ykkösen aikaan 1500-luvun lopussa niin minkälaiset vessat olivat sitten Neandertalilaisilla? Veikkaan että ei kovinkaan ylelliset.Olavinlinnassa on kivat vessat, joissa pudotusta riittää.
Uutiset:
Jos ensimmäinen huuhdeltava vessa kehitettiin vasta Elisabeth ykkösen aikaan 1500-luvun lopussa niin minkälaiset vessat olivat sitten Neandertalilaisilla? Veikkaan että ei kovinkaan ylelliset.Olavinlinnassa on kivat vessat, joissa pudotusta riittää.
On se kumma juttu että enon viekkuun kömpiessä pitää joka kakaran kontata kiveksien päältä.
Ehkä ne Kristan käyttämät sammalet eliminoi tuoksut?
Kannattaa katsoa elokuva Koirat eivät käytä housuja. Siinäkin Krista käyttää nahkapöksyjä. Vai olivatko ne lateksia?Pakko ottaa täällä päivätreffit ja sitten käydä kaljalle ennen klo 17:sta.
Noin muuten mietin sitä, että ensi viikolla olisi kiva matkata Tampereelle, ottaa hotelli ja treffata vaikka parikin hutsua. Mutta sitten mietin, että ravintolat ja baarithan ovat iltaan mennessä kiinni, jos olen oikein ymmärtänyt. Treffien jälkeen olisi paikallaan käydä syömässä ja kaljalla, mutta ei taida onnistua. Niinpä mietin, viitsiikö moista reissua lainkaan toteuttaa.
Muista, että se kalja pitää baarissa olla juotuna klo 18.00 mennessä.
Jostain syystä ei enää jouluruoka maista - vaikka onhan se hemmetin hyvää ja maukasta
Että missä vitussa on mun palkka näin palkka päivänä 🤔
Pt:n vastuuta tilanteessa, jossa asiakkaalle on annettu selkeät ohjeet, mutta poka ei ymmärrä noudata niitä.
Ja kuinka kauan pitäisi odottaa/vastailla viesteihin jos poka ei ole sovitussa paikassa sovittuun aikaan, jos kunnollista kommunikaatiotakaan ei ole eikä kysymyksiin vastata järkevästi.
Itse yleensä odotan maks. 15min että poka ilmottaa jotain itsestään. Jos ei kuulu, tai kiusaa (jos väittää olevansa paikalla, mutta ei oo), niin sen jälkeen en enää vastaa 🤔
Kyseleekö muut pt:t pokan perään jos hän ei ilmesty tapaamiselle aikataulussa? Itse tilannekohtaisesti.
Pakko ottaa täällä päivätreffit ja sitten käydä kaljalle ennen klo 17:sta.
Syödä saa klo 20:n saakka..
Rajoitukset 7.1.2022 saakka
Muista, että se kalja pitää baarissa olla juotuna klo 18.00 mennessä.
Pt:n vastuuta tilanteessa, jossa asiakkaalle on annettu selkeät ohjeet, mutta poka ei ymmärrä noudata niitä.
Ja kuinka kauan pitäisi odottaa/vastailla viesteihin jos poka ei ole sovitussa paikassa sovittuun aikaan, jos kunnollista kommunikaatiotakaan ei ole eikä kysymyksiin vastata järkevästi.
Itse yleensä odotan maks. 15min että poka ilmottaa jotain itsestään. Jos ei kuulu, tai kiusaa (jos väittää olevansa paikalla, mutta ei oo), niin sen jälkeen en enää vastaa 🤔
Kyseleekö muut pt:t pokan perään jos hän ei ilmesty tapaamiselle aikataulussa? Itse tilannekohtaisesti.