^ Tuleehan siitä.
Uutiset:
^
Vai mörököllin. Otetaan sille.
Varmasti otat, ja myös parille muulle mielikuvitusystävällesi.Sinä et ole ystäväni, edes se mielikuvitus sellainen.
Kuka saatana keksi työnteon...
Menisinköhän tuonne terassille kahville?
No onhan se niinkin. Nyt jo savotan reunalla istun, pitäisi vielä päästä toki autosta ulos. Hakkuupäällikkö sieltä jo neljä kertaa tavoitellut. Saatana kun ne koneetkin pitää sen saatanallisen äänen.Kuka saatana keksi työnteon...
Sanos muuta, eiköhän tämä alta tehdä silti pois
Nuorella Iidalla on selkeät haaveet tulevaisuudelleen.
– Ennen kuin asetun aloilleni, haluan nähdä maailmaa ja kokea uusia asoita. Haluaisin aika nuorena perheen. Kaksi lasta, hevonen ja kivitalo omalla pihalla olisi aivan ihanaa, seitsemänvuotiaasta asti ratsastusta harrastanut kaunotar kertoo.
– Ja sitten haluaisin rikkaan miehen. No eikä, se oli vitsi, Iida naureskelee toimittajalle.
itsailun jälkeen hän kuitenkin pohtii ihannemiestään vakavasti.
– Haaveilen vakaasta ja lojaalista miehestä. Hänellä pitää olla hyvä sydän, ja on tärkeää, että hän myös välittää muista ihmisistä. Haluan miehen, joka arvostaa minua sellaisena kuin olen, Iida toteaa.
Jos et sä soitaSaitko viestini? 😜
Panettaa ja odotan, että horoluuriin kilahtaisi viesti: Käykö sulle NYT? 😁
Jos et sä soitaSaitko viestini? 😜
Panettaa ja odotan, että horoluuriin kilahtaisi viesti: Käykö sulle NYT? 😁
No onhan se niinkin. Nyt jo savotan reunalla istun, pitäisi vielä päästä toki autosta ulos. Hakkuupäällikkö sieltä jo neljä kertaa tavoitellut. Saatana kun ne koneetkin pitää sen saatanallisen äänen.Kuka saatana keksi työnteon...
Sanos muuta, eiköhän tämä alta tehdä silti pois
Ennen oli paremmin...
"Asuntoasiat".
Teme luulee että Wilho on alkanut Parittajaksi Eläkepäivillä"Asuntoasiat".
Minkälaisia asuntoasioita sä mietit? 😊
Että kuinka epäonnistunut olen naisena koska haluan naida Julian suuta penikselläni joka seisoessaan voi näyttää hyökkäävältä. Puhumattakaan mitä muuta haluisin hänelle tehdä.
Pyydän anteeksi että loukkasin sinua. Juuri nuo MiesPorsaat kirjoittelevat yleiselle foorumille kaikkien pällisteltäväksi seksuaalisia fantasioitaan joissa nainen joutuu olemaan seksiobjektina penikselle. Ja voi vittujen kevät, siitä peniksestään nuo tollot jaksavat jauhaa ihan hautaan asti. Taukoamatta.