Jänniä paikkoja nämä työmiesten lounasravintolat istuksia yksin naisena 🤭
Uutiset:
Jänniä paikkoja nämä työmiesten lounasravintolat istuksia yksin naisena 🤭
Voisiko aina olla vaan kesä?
Ei! Koska talvikin on kiva 😁
Ei! Koska talvikin on kiva 😁
Talvena voi onneksi matkustaa muualle Pari metriä lunta voisi sataa ensi talvena, eikä loskaa ollenkaan
Kuinka iso ikäero tekee naisesta puuman? Tai miten puuma edes määritellään? Ja onko ok olla puuma?
Meillon töissä sellai pitkä nuori mies, joka herättää mussa ”kiellettyjä” ajatuksia. Mä olen häntä huomattavasti vanhempi, mutta tänäänkin luotiin pitkiä katseita. Tai ehkä mä vaan kuvittelen ne katseet, mut joka tapauksessa oli kiva leikkiä ajatuksella et millaset kyydit sitä sais.. Millasta se nuoruuden into olis?
Kuinka iso ikäero tekee naisesta puuman? Tai miten puuma edes määritellään? Ja onko ok olla puuma?
Meillon töissä sellai pitkä nuori mies, joka herättää mussa ”kiellettyjä” ajatuksia. Mä olen häntä huomattavasti vanhempi, mutta tänäänkin luotiin pitkiä katseita. Tai ehkä mä vaan kuvittelen ne katseet, mut joka tapauksessa oli kiva leikkiä ajatuksella et millaset kyydit sitä sais.. Millasta se nuoruuden into olis?
Nää taitaa olla niitä median luomia juttuja.
Mä en siis oikeesti edes tajua mitä väliä millään puuma jutuilla on..vittu nussitaan!!