Voiko omalla nimellä tehdä huoli-ilmoituksen nimimerkin takaa kirjoittelevasta?
Jos on huolia niin kannattaa jutella lääkärille
Uutiset:
Voiko omalla nimellä tehdä huoli-ilmoituksen nimimerkin takaa kirjoittelevasta?
Sellasta mietin, etten enää koskaan heitä edes läpällä, et kyl tää tästä vielä keuhkokuumeeksi muuttuu…
Kestää sitten noin ainakin kaksi viikkoa.Sellasta mietin, etten enää koskaan heitä edes läpällä, et kyl tää tästä vielä keuhkokuumeeksi muuttuu…
Sama homma. Jonkinlainen ärhäkkä keuhkoputkentulehdus eikä näin kuivaa yskää ole ollut ikinä. Onneksi tänään alkoi lima irtoamaan ja olo helpottamaan.
^ Pikaista paranemista myös Pekoselle a.k.a saitin Bruce Spencelle. Olin itsekin kovassa flunssassa viikon ja yskitti kovasti.
Onko se edes suihinottamista, jos pelkästään pitää kalun kärkeä suussa ja vatkaa vartta käsin?Kyllä uusi termi olisi paikallaan "suussa pitelemistä"
^ Pikaista paranemista myös Pekoselle a.k.a saitin Bruce Spencelle. Olin itsekin kovassa flunssassa viikon ja yskitti kovasti.
Nythän mää vasta hokasin, että Pekosella oli aiemmin Brucen kuva avattarena. Minua häiritsi pikkupoikana vuosikausia, että miten "Bruce" ei kolmosessa tunne Maxia ku niistä tuli kakkosessa jo kavereita, niin se näytteleekin eri hahmoa. Tyhmää
Onko se edes suihinottamista, jos pelkästään pitää kalun kärkeä suussa ja vatkaa vartta käsin?
Onko se edes suihinottamista, jos pelkästään pitää kalun kärkeä suussa ja vatkaa vartta käsin?
Jaa, hyvä kysymys.
Jos ottaa terskan pään suuhun siinä asennossa missä kieli pystyy nuolemaan ja hankaamaan frenulumia, käden sivellessä vartta, kivespusseja ja välilihaa, sehän on melkeinpä parempi yhdistelmä kuin ns perinteinen suikkari.
Kutsutaan sitä vaikkapa kielihieronnaksi.
LipittelyäOnko se edes suihinottamista, jos pelkästään pitää kalun kärkeä suussa ja vatkaa vartta käsin?Kyllä uusi termi olisi paikallaan "suussa pitelemistä"
Jaa, hyvä kysymys.
Jos ottaa terskan pään suuhun siinä asennossa missä kieli pystyy nuolemaan ja hankaamaan frenulumia, käden sivellessä vartta, kivespusseja ja välilihaa, sehän on melkeinpä parempi yhdistelmä kuin ns perinteinen suikkari.
Kutsutaan sitä vaikkapa kielihieronnaksi.