Vastaus on 1.Onko muita vastauksia?
Mä saan neljä 🤔😁
Neljä. Se on oikea vastaus.
Uutiset:
Vastaus on 1.Onko muita vastauksia?
Mä saan neljä 🤔😁
Melko tarkkaan tasan 80 vuotta sitten nosti sotamarsalkaksi ylennetty Friedrich Paulus kätensä pystyyn Stalingradin raunioissa ja johdatti 6. Armeijansa jäännökset sotavankeuteen. - Vankeudesta palasi kuutisen tuhatta noista saksalaista joista monet vasta kymmenisen vuotta sodan päättymisen jälkeen. - Sattui tavallista kovempi kohtalo joutua r... venäläisten käsiin.
^ Etkös sinä yhdessä vaiheessa juossut pitkiä matkoja? Vaikka kunto olisi kadonnut niin uskon että saat sen nopeasti takaisin jos sinulla on pohja. Jos juokseminen tuntuu nyt tauon jälkeen rankalta niin kokeile alkuun vaikka kuntopyöräilyä 2-3 kuukautta.
Miksi mulla on taas tuo nauru niin herkässä.
Lisää piiskaa Villeriukselle!Miksi mulla on taas tuo nauru niin herkässä.
Mitä se sinä siellä hekottelet
Kehitys kehittyyVastaus on 1.Onko muita vastauksia?
Mä saan neljä 🤔😁
4 minäkin sanoisin.
Yllättävän kovaa vääntämistä ollut eräällä toisella foorumilla tästä laskusta, toiset väittää että 1 ja toiset 4.
Joissakin vanhoissa oppikirjoissa on ilmeisesti todella opetettu että kertolasku lasketaan ennen jakolaskua.
Eli 36:3(8-2)
6
Laskujärjestyksen lisäksi tehtävä pitää kopioida tehtäväpaperille oikein. Kuvatiedostossa oli (36:3(8-6))/6. Sittemmin sulkeiden sisällä olikin ..(8-2). Miten se lasku pitikään olla
sulkujen sisällä on viimeisimmän version mukaan 6
36/3 = 12
12*6 =72
72/6 =12
Taas saatiin eri tulos.
Laskujärjestyksen lisäksi tehtävä pitää kopioida tehtäväpaperille oikein. Kuvatiedostossa oli (36:3(8-6))/6. Sittemmin sulkeiden sisällä olikin ..(8-2). Miten se lasku pitikään olla
sulkujen sisällä on viimeisimmän version mukaan 6
36/3 = 12
12*6 =72
72/6 =12
Taas saatiin eri tulos.