Pitäiskö leikata kynnet..mä olen taas yöllä nuollut pillua niin, että on oikein kynnet uponnut kämmeneen
Uutiset:
Ja otetaanko molemmilta paidat pois ja ripustetaan kattoon? 🤔
Ja otetaanko molemmilta paidat pois ja ripustetaan kattoon? 🤔
Ehdotan että Seepeliltä otetaan paita pois ja Ronjalta pikkuhousut.
^ kuulostaa kohtuulliselta kompromissilta. Näinä aikoina tarvitaan joustavuutta ja ratkaisuhakuisuutta. Kannatan.
Ja otetaanko molemmilta paidat pois ja ripustetaan kattoon? 🤔Suokaa anteeksi sairas mielikuvitukseni, mutta tästä lauseesta minulle tuli mieleeni kuva B.Mussolinista ja tämän rakastajattaresta C.Petaccista, joilta otettiin paidat pois ja jotka ripustettiin kattoon. (Siis ei paitoja vaan ruumiit.)
Ja otetaanko molemmilta paidat pois ja ripustetaan kattoon? 🤔Suokaa anteeksi sairas mielikuvitukseni, mutta tästä lauseesta minulle tuli mieleeni kuva B.Mussolinista ja tämän rakastajattaresta C.Petaccista, joilta otettiin paidat pois ja jotka ripustettiin kattoon. (Siis ei paitoja vaan ruumiit.)
^ 😂
Son mun vissiin noudatettava Seepelin esimerkkiä, ja ruvettava siistiytymään. Onhan piparikin siistittävä. Multahan tais olla pikkaritkin lähdössä!
^ 😂
Son mun vissiin noudatettava Seepelin esimerkkiä, ja ruvettava siistiytymään. Onhan piparikin siistittävä. Multahan tais olla pikkaritkin lähdössä!
^ tsot tsot! Down boy! 😘
^ 😂