^ 😂
Son mun vissiin noudatettava Seepelin esimerkkiä, ja ruvettava siistiytymään. Onhan piparikin siistittävä. Multahan tais olla pikkaritkin lähdössä!
tätä kuvaa kyl kovasti odotan
Uutiset:
^ 😂
Son mun vissiin noudatettava Seepelin esimerkkiä, ja ruvettava siistiytymään. Onhan piparikin siistittävä. Multahan tais olla pikkaritkin lähdössä!
Ja otetaanko molemmilta paidat pois ja ripustetaan kattoon? 🤔
Ehdotan että Seepeliltä otetaan paita pois ja Ronjalta pikkuhousut.
^Kyllä, tosin olen aika varma että myös jarrulevyjä pitää vaihtaa Täällä Turun korkeudella onneksi on toistaiseksi päiväsaikaan sään puitteissa ajellut noilla kesärenkaillakin... Saa nähdä onko helpompi sitten keväämmällä hommata uusi leima vai uusi auto
Eli tarvitset nyt karvanopat, uuden Wunderbaumin, jarrupalat, uuden akun ja talvikumit, muuten et edes saa ajaa kotterollasi ennen maaliskuuta ja meneekö silloin jo leimakin pian vanhaksi
^ Ei oo uuden lain myötä. Kelin mukaan saa valita renkaat. Ja toivoa, että poliisi on samaa mieltä vallitsevasta säätilasta 😁
^ Ei oo uuden lain myötä. Kelin mukaan saa valita renkaat. Ja toivoa, että poliisi on samaa mieltä vallitsevasta säätilasta 😁
Auton jarrut on yhä sen verran paskana ettei sillä oikein raaskis tai kehtais ajaa, mutta toisaalta muistin juuri että myös akkuhan oli silleen rikki ettei yli viikkoa pitäisi olla ajamattakaan... Ja se ajo pitäisi suorittaa joskus kun on kesärengaskelit, koska talvikumejahan mulla ei tietenkään ole edes alle laitettaviksi. Hyviä aivopähkinöitä tarjoaa kyllä tämä yksityisautoilu!