Toisaalta kun meri ei jäädy luultavimmin tänäkään vuonna niin pääsen vuotta vaihtamaan saariston syleilyyn
Uutiset:
^ Nämä kolmen kuukauden marraskuut kyl syö miestä.
Toisaalta kun meri ei jäädy luultavimmin tänäkään vuonna niin pääsen vuotta vaihtamaan saariston syleilyyn
^^Beelyä mainostettiin radiossa ja mietin, että se voisi olla juuri seuraava musta. Se into lopahti hetkessä kun rupes ottamaan selvää sen ehdoista🙄Joo. Aina olen itsekin ostanut käytetyn auton ja ikinä en ole laittanut enempää kuin 3k€, toisinaan vähemmänkin. Ehkä puolet mainitusta on ollut hintakeskiarvo. Niinpä on pitänyt hyväksyä se että auton ikä on minim 10v ja kilometrejä 250+ tkm.
-Kaskovakuutus.
-Polttoaineet ja muut nesteet.
-Renkaat
-Määrätty kilometrimäärä per vuosi
-jne.
Eli ennemmin maksaa omaa kuin leasingia.
Itse oon aina suosinu käytettyjä autoja jotka on kyllä pelittänyt hyvin👍
Mailista tuli mieleen että kuinka monta mailia suosittu hupsu saa kyrpää pilluunsa viikossa. Ehkä viikkotasolla puhutaan kuitenkin metreistä. Vuositasolla voi jokunen maili lihanuijaa tulla.
Ai, te puhutte e-maileista.
Onko auton leasing ideana ihan perseestä?
Mietin auton vaihtamista ja siinä samalla pohdiskelin että jos ottaisin leasing-auton. Niitähän saa jopa 200€/kk mutta pikkuisen tsekkaamalla ymmärin että ehdot ovat seuraavat:
1. tuolla 200€/kk saa vain jonkun tosi pienen 1.0 tms ja kilometrejäkään ei vuositasolla saa tulla paljon
2. ainoa autosta aiheutuva kulu jonka tuolla leasing-hinnalla välttää on auton hankintahinta.
Kohtaan 2. se että tokihan muutakin palvelua on ostettavissa mutta nostaa leasing-summaa. Tällaisia palveluita voi olla maksuttomat huollot, rengaspalvelu, tarvittavat korjaukset, sijaisauto jne. Mutta kun noita kasaa pakettiin, kk-hinta alkaakin olla 500€ jolloin kolmen vuoden autovuokraukselle tulee hintaa 18.000€.
Olenko ollenkaan ymmärtänyt asiaa, onko kyseessä kelpo vaihtoehto ihan normikansalaisille vaiko tarkoitettu lähinnä sellaisille naisille ja miehille joilla on rahaa liiankin paljon?
Mutta niin, 200€ kuukaudessa leasingista ei kyllä itselle käy oikein järkeen ainakaan tässä elämäntilanteessa, kerran ilman autokokemusta ja ei edes kovin hyvä munkki mukana pääsi helposti alle ton 200€/kk. Toivottavasti seuraavan kiesin kanssa pistän vielä paremmaksi Mut mä kyllä myös varmasti kolaroisin hienon leasing-auton yhtälailla parkkihallin tolppaan toisinaan enkä vois nykytilanteen lailla vaan kohauttaa olkia, saavat siksikin pitää tunkkinsaVertaat käsittääkseni tuossa vähän vääriä hintoja. Jos otat Leasing-auton niin sen kk-hintaa pitäisi verrata lähinnä siihen vaihtoehtoon jossa ostat auton osamaksulla ja joudut lyhentämään lainaa. Lisäksi, riippuen Leasing-sopimuksesta, sopimus kattaa osan muista autoiluun liittyvistä kuluista ja mitä se niistä kattaa, riippuu sopimuksesta.