Lyhyesti kysymys uudestaan " Onko mahdollista vai eikö ole mahdollista?"
Kovalevyt kävi George Clooneylla Korppoossa. Lapset nykyään eskarissa, asiasta tietoisilla pallo suussa, paha siinä puhua. Tartteetko saman selkokielellä?
Uutiset:
Lyhyesti kysymys uudestaan " Onko mahdollista vai eikö ole mahdollista?"
Miksi en aloittanut hupakointia jo ajat sitten, on tää niin hauskaa touhua kuitenkin. Mutta ilmeisesti lajina vähän saman tyyppistä kuin osakesäästäminen, koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa panojen tekemistä. 🤔
Että jotkut ne on nimimerkistä huolimatta aina yhtä umpi_vitun_sekaisin!
Venla lakkaa paljastamasta minun sivunimimerkkejäni!
Mietin, että olen kai vähän rajamaatapaus näiden nimimerkinvaihtojen kanssa. Minulla nimimerkit vaihtuvat, mutta en samalla kuitenkaan vaihda netti-identiteettiäni. Ei se ole koskaan mikään salaisuus, millä nimimerkillä olen tai olen joskus ollut toisilla foorumeilla
Minä yksinkertaisesti kyllästyn olemaan aina saman niminen, joten aina kun kirjaudun uuteen paikkaan, otan uuden nimimerkin. Olen vain tottunut tekemään niin, ja se on henkisesti virkistävää, ei minulla ole siihen mitään sen ihmeellisempää syytä.
Mutta nyt tästä varmaan repäistään ihan kunnon salaliittoteoriat.
Onks täällä jokin "olentäysin100%järjissäni"-nikki?
^ Entä jos tarkoitinkin mafiapomo Venlaa?🤔
Älä viiti kuvitella, että kaikki aina liittyy suhun! Paitsi tietenkin jos tunnet itsesi umpivitunsekaisin olevaksi.
^ Entä jos tarkoitinkin mafiapomo Venlaa?🤔Onko Venla umpivitunsekaisin?
Älä viiti kuvitella, että kaikki aina liittyy suhun! Paitsi tietenkin jos tunnet itsesi umpivitunsekaisin olevaksi.
Mitä täällä oikein tapahtuu?
Mitä täällä oikein tapahtuu?