Notta kunhan postista saan haettua mun nastajuoksukengät, lähtiskö het testaamaan?
Uutiset:
Notta kunhan postista saan haettua mun nastajuoksukengät, lähtiskö het testaamaan?Lähtis ehdottomasti! Ja "rapsan" haluaisin myös lukea niistä. 😊
Notta kunhan postista saan haettua mun nastajuoksukengät, lähtiskö het testaamaan?Lähtis ehdottomasti! Ja "rapsan" haluaisin myös lukea niistä. 😊
Onkohan Kilikello blondi...no oli tai ei niin talonmiehen se tarvitsee. Ei tarvi olla kun vanginvartija, autonasentaja ja putkimies koulutus.Ei mulle yksi mies taida millään riittää, saisi olla sellainen kodintaitojen Leonardo Da Vinci että moista tuskin löytyy Ihan jo esimerkkinä: tänään kaipaisin konsultaatiota kuumien kimppailmokuvien ottamiseen tytypojun kanssa, suksien pitovoiteluun, listojen paikalleen kiinnittämiseen ja tanssitankotangon asennukseen (asensin sen jo siis itse, mut joku siinä mättää!) Mut miksi tyytyäkään yhteen, jos voi ottaa tusinan?
Tulevaisuutta silmälläpitäen sähkärinkään paperit ei varmaan olisi pahitteeksi.
Eilinen naistenpäivä sujui loppupeleissä ihan hyvin. Sai antaa ihan kunnolla ja nyt aamulla vielä sai
Olen tässä kahden vaiheilla, että lähtisinkö baariin vai en.
Kuinka pahaksi koronavitsaus vielä äityy ennenkuin elämä palautuu takaisin uomiinsa. Vai palautuuko ja millaisena. 🤔
Kuinka pahaksi koronavitsaus vielä äityy ennenkuin elämä palautuu takaisin uomiinsa. Vai palautuuko ja millaisena. 🤔
Onneksi pillua ei tarvitse pitovoidella, mun pieni pää pian sekoaa tähän hiihtoharrastukseen! Pitoalue on joko se alue joka on ilmassa kun seisot suksien päällä (.... entä jos sukset on kokonaan maassa tällöin?!), ulottuu kantapäästä 40-60cm eteenpäin tai pitoteipillä vähän vähemmän, ja jos skippaa nää kaikki ohjeet ja pistää vaan mutulla niin ladulla saa niellä lunta katumaharjoituksena kun suksi tökkää joka viidennen ponnistuksen jälkeen. Tosin nyt sentään voin syyttää siitä voitelua enkä vaan hiihtotaitojani!
Ettekä nyt sönkötä mistään ammattilaisista hemmetti, noi kaverin isän kaapista kaivetut tökötit on varmasti ihan hyviä vielä ja oon mä oppinut leivätkin voitelemaan niin kyllä tää tästä