Mihin on kadonnut tyttöjen kimppanikki pukutäti
Uutiset:
Mihin on kadonnut tyttöjen kimppanikki pukutäti
Laittaaahan tuo vähän miettimään, että Suomessakin on koronarokotus jäähyllä viikon ajaksi. Tuskin ilman hyviä perusteluita ja nyt rokotteen saaneet ovat pelko perseessä. Lääkeyhtiö joka varmasti on tienannut miljardeja koronalla selittää tieteskin että kuolee ne ihmiset tilastollisesti muutenkin aivoveritulppaan. Kuolee juu, mutta miksi jouduttaa sitä keskeneräisellä rokotteella. Kunhan vaan mietiskelin.
^tuskin mitään.
Mitäköhän mä teen väärin kun kukaan neito ei oo näyttänyt mulle henkkareitaan 🤔
^ Tai navigaattori, se auttaa noista suurimpaan osaan.Lähde luoteeseen! Tee U-käännös! Suuntaa länteen! *Kännykkä lentää spontaanisti jalkatilaan*
^ Tai navigaattori, se auttaa noista suurimpaan osaan.Lähde luoteeseen! Tee U-käännös! Suuntaa länteen! *Kännykkä lentää spontaanisti jalkatilaan*
Mulla ja google mapsilla on aika vaikea suhde... Auttaiskohan sellainen vanhanajan tuulilasiin kiinnitettävä kapistus kiltimmin? Nyt kun mietin niin en ole kyllä aina kovin hyvä ylipäänsä ottamaan ohjeita vastaan Mutta oraakkelin arvoituksiin vastaisin kernaasti, ja sfinksin suihin päätyminen on ehdottomasti yksi suosikkitapojani kuolla.
On hämmästyttävää kuinka hyvä olo voi tulla kun syö 1 litran jäätelöä krapulaan