On hämmästyttävää kuinka hyvä olo voi tulla kun syö 1 litran jäätelöä krapulaan
Sokeria . Se auttaa.
Sitä juuri 👍😊
Uutiset:
Sokeria . Se auttaa.
Sokeria . Se auttaa.
Mäkin haluan jäätelöä (vaikka mulla ei ole krapulaa)!
Mietiskelen aika paljon niitä jenkeissä ammuttuja aasialaistaustaisia kollegoitamme.
Ja puolella aivosolulla mietin sitä, että ei nimi miestä pahenna jollei mies nimeä, mutta nomen est omen: yksi mun inhokkisukulaismies lapsuudessa oli nimeltään Aulis. Sen takia tuntuu luontevalta, että muutkin Aulikset herättää mussa ns. kielteisiä tunteita.
Tämä nykyään kasvava kylä lienee ainoita harvoja jotka säästyivät polttamiselta saksalaisten vetäytyessä sodan loputtua. Paikallinen hyvä ystäväni kertoi saksalaisten partion käyneen kylässä, mutta syystä tai toisesta jättivät talot ja asukkaat rauhaan ja lähtivät pois. Räjäyttivät kylään vievät sillat lähtiessään jottei paikalle enää partioita osuisi.
Monetko kengät nainen tarvitsee? Onko ok ostaa taas uudet kengät, koska vain haluaa jonkun kivan parin? Tai ehkä kaksi paria? Kun oikeesti pärjäisi entisilläkin vallan mainiosti..
Monetko kengät nainen tarvitsee? Onko ok ostaa taas uudet kengät, koska vain haluaa jonkun kivan parin? Tai ehkä kaksi paria? Kun oikeesti pärjäisi entisilläkin vallan mainiosti..
Todella monet. Onhan mullakin monta bassoa ja en mä niillä kaikilla soita, silti pitäisi uusi saada
^ ja mulla kaappi täynnä bändipaitoja
Olen pitkään mieetinyt, että miten tuo hesen "soumen keili" tuntuu niin tutule. Tänään sen keksin, sehän on Folke Runqvits!