Kun että tähän päivään saakka olen suositellut ettei ulkomailta tulevat hakeutuisi vastaanotolleni. Lisään tähän Levin.
Uutiset:
Eikös se äännetä diithroat?
Estoton nainen kuulostaa hyvältä. Eikös tuo huorissa ole hiukan ajatuksenakin.
....ja imuri keskellä lattiaa. Töpseli näköjään seinässä.
Miksi mulla on taas kalsarit väärinpäin. Miten se on mahdollista. Mä laitoin ne aamulla oikein päin jalkaan ja mä en ottanu niitä pois. Paitsi siinä kohtaan kun huomasin että ne on väärinpäin. Laitainko mä ne sitten uudestaan väärinpäin. Otinko aamulla ADHD lääkkeen. En muista.Sulla ollut vain kiirettä. Paina penkkiä, kyllä se siitä.
Itseasiassa miksi mä olen kotona, kun pitäisi olla ihan jossain muualla. Miksi mulla on pipo päässä, kalsarit väärinpäin jalassa ja sukat näköjään ruokalautasella. Tällee nää päivät menee kun olen selvinpäin. Laitetaan ne kalsarit nyt oikeinpäin. Noi sukat on ihan ketsupissa....ja imuri keskellä lattiaa. Töpseli näköjään seinässä.
Miksi mulla on taas kalsarit väärinpäin. Miten se on mahdollista. Mä laitoin ne aamulla oikein päin jalkaan ja mä en ottanu niitä pois. Paitsi siinä kohtaan kun huomasin että ne on väärinpäin. Laitainko mä ne sitten uudestaan väärinpäin. Otinko aamulla ADHD lääkkeen. En muista.
Itseasiassa miksi mä olen kotona, kun pitäisi olla ihan jossain muualla. Miksi mulla on pipo päässä, kalsarit väärinpäin jalassa ja sukat näköjään ruokalautasella. Tällee nää päivät menee kun olen selvinpäin. Laitetaan ne kalsarit nyt oikeinpäin. Noi sukat on ihan ketsupissa....ja imuri keskellä lattiaa. Töpseli näköjään seinässä.
...ja sukat ketsupissa ruokalautasella? Outoa. Tämä taitaa sittenkin olla vaikeampi juttu, kun aluksi luulin.