^^
Perkele, ehdit ensin. Mielessä on käynyt ostaa ja maistaa.
Perkele, ehdit ensin. Mielessä on käynyt ostaa ja maistaa.
Uutiset:
^ Kumpikaan ei ole viskiä jos minulta kysytään. Vedä vaikka bourbonia nassuun.Jack on Tennesee Rye ja Jim bourbonia. Viskistä en puhunut mitään.
^^^ ^^^^ ^^^^^
Kyllä! Samalla mietin millaista olisi viettää turskien saunailtaa, juoda kunnolla ja kuunnella hyviä tarinoita!
^^^ ^^^^ ^^^^^
Kyllä! Samalla mietin millaista olisi viettää turskien saunailtaa, juoda kunnolla ja kuunnella hyviä tarinoita!
Iskis kateus kuiteskin, kun mulla on tälläinen vakkari, joka ei mainosta missään jne. Toinen nokittaa 20-25v bi-tytöillä ja nää vaan ilmoittaa mulle..
^^^ ^^^^ ^^^^^
Iskis kateus kuiteskin, kun mulla on tälläinen vakkari, joka ei mainosta missään jne. Toinen nokittaa 20-25v bi-tytöillä ja nää vaan ilmoittaa mulle..
Ei sinne illanviettoon kaikkia kiusanhenkiä auta päästää
^^^ ^^^^ ^^^^^
Ei sinne illanviettoon kaikkia kiusanhenkiä auta päästää