Mietin tässä kuinka tekis mieli univormuista poliisia 😂❤️
Tarviiko olla just poliisin univormu, kävisikö joku muu pahimpaan hätään..? 🤔 Käsiraudat ja jonkinlainen "pamppu" saattaa kylläkin löytyä.
Uutiset:
Tarviiko olla just poliisin univormu, kävisikö joku muu pahimpaan hätään..? 🤔 Käsiraudat ja jonkinlainen "pamppu" saattaa kylläkin löytyä.
Which Nazi War Criminal Are You?
https://www.uquiz.com/quiz/6pEQnV/which-nazi-criminal-are-you
En uutta narua kehdannut avata mutta tuossa olisi eräs "taidokkaasti" tehty testi. - Mikä vastaus tulisi ensimmäisellä kerralla. Täytin tuon pari viikkoa sitten yllytettynä mutta en sano vielä mikä tuli ittellä vastaukseksi. Mutta kuolemaa halveksuen, jos riittää pokkaa niin kaverit ja miksei naisetkin sukuun taikka siviilisäätyyn kattomati, niin tosta "luotettavasta" testistä saa jonkinlaista osviittaa
Tai no sanotaan malliksi ja rehellisesti että Christian Wirthin pärstän iski tulokseksi. (24.11.1885-26.5.1944) eli "Terrible Christian" oder "The Wild Christian" - Olisi sitä meikäläinen halunnut edes vähän kultivoidumman hahmon kuin tuon poliisikessun josta tuli SS-Sturbannfuhrer. - Se hyvä että tuli sentään ammutuksi partisaanien toimesta Triestessä ja pääsi sankarihautaan Gardajärven rannoille ettei tarvinnut kitua vankilassa tai joutua narun jatkoksi...
Minä mietin kullin varteen tatuoitua VW merkkiä.
Minä mietin kullin varteen tatuoitua VW merkkiä.Mun faijapuolella kyrpään oli tatuoitu piru.