Onko Joel Pohjanpalo ehdolla jossakin päin Suomea?
Uutiset:
No vähän oon kyllä miettinyt noita Jennyn tissejä.
^^^Se maailman ilmeisesti ainut punainen hieskoivu löydettiin Ylikiimingin Vepsänkylältä 1970-luvun lopulla (https://www.kaleva.fi/punakoivu-lisaantyy-siemenista/2266259)Joo siinä ovat, pääkirjaston vieressä. Muistaakseni niitä on viisi.
Oulun kaupungin pääkirjaston edestä löytyy tämän Ylikiimingin punakoivun jälkeläisiä. Näyttävät kyllä minun silmääni hieman oudoilta.
Mietin kaikenlaista ja sitten en mitään. Vähän runotyttö olo. Onko täällä runoketjua, wörkillä oli muistaakseni Joey_t aloittama.Ketju Haiku-runoille, tällaisen muistaakseni aloitin, en kai muuta.
No vähän oon kyllä miettinyt noita Jennyn tissejä.
Mietin kaikenlaista ja sitten en mitään. Vähän runotyttö olo. Onko täällä runoketjua, wörkillä oli muistaakseni Joey_t aloittama.Ketju Haiku-runoille, tällaisen muistaakseni aloitin, en kai muuta.
Samassa muistin miten isoäitini pruukasi kaataa sitä kahvia sille asetille tai tassille, kuten meillä päin sanotaan ja sitten huulien välissä oli se sokeripala. Sitten ryystettiin siitä kahvia ja tietysti minunkin piti sitä yrittää, kuinka ollakaan leuka vuosi ja kahvia oli paidalla.
^Uhriutua voi ihan rauhassa, jos sattuu olemaan vielä hengissä ja liikuntakykyinen.
Tänään mietin tuolla aamuparlamentissamme kahvi mukien äärellä, että nykyään tällaisissa paikoissa on hyvin usein ne Ikean mukit mistä kahvia juodaan. Vain ani harva ottaa, vaikka kunnon kuppejakin asetteineen löytyy sen kupin. Samassa muistin miten isoäitini pruukasi kaataa sitä kahvia sille asetille tai tassille, kuten meillä päin sanotaan ja sitten huulien välissä oli se sokeripala. Sitten ryystettiin siitä kahvia ja tietysti minunkin piti sitä yrittää, kuinka ollakaan leuka vuosi ja kahvia oli paidalla. Tällaista ei juuri enää missään näe.
Ihania muistoja kuitenkin.