^^ kyllä tyhmä saa olla mutta ei idiootti
Kyllä
^ muista lähtee sellaiseen isoon cityyn missä on baarit auki. mä en henkilökohtaisesti ole enää kartalla rajoituksista
Kukaan ei oo. Avi ja hallituskin toisistaan epätietoisia
Uutiset:
^ muista lähtee sellaiseen isoon cityyn missä on baarit auki. mä en henkilökohtaisesti ole enää kartalla rajoituksista
Kiitti vaan vitusti.#tietolisäätuskaa^^ kyllä tyhmä saa olla mutta ei idiootti
00.00 pilkku. Tietoa löytää kun sitä haluaa löytää
Kiitti vaan vitusti.#tietolisäätuskaa^^ kyllä tyhmä saa olla mutta ei idiootti
00.00 pilkku. Tietoa löytää kun sitä haluaa löytää
Mietin, että näinkö vähällä mä selvisin eilisestä 😳. Vain peppu vähän kipee. Fillaroin neljä tuntia pitkin latupohjia ja polkuja. Sähkökin olis ollut, mutta mun luonteellahan sitä ei tietenkään voinut käyttää 😅. Eilen mietin, että noinkohan pääsen aamulla vielä sängystä ylös, mutta eipä näköjään mitään ongelmaa ollut.
^ meidän pitäisi ruveta pojat veteleen kimpassa kalsarikännejä
Mietin, että näinkö vähällä mä selvisin eilisestä 😳. Vain peppu vähän kipee. Fillaroin neljä tuntia pitkin latupohjia ja polkuja. Sähkökin olis ollut, mutta mun luonteellahan sitä ei tietenkään voinut käyttää 😅. Eilen mietin, että noinkohan pääsen aamulla vielä sängystä ylös, mutta eipä näköjään mitään ongelmaa ollut.
Pari ekaa lausetta toi mieleen jotain ihan muuta