Että mistäköhän tällä hetkellä johtuu kaverini tajuton puheripuli? Puhuu niin paljon etten saa puheenvuoroa.
Uutiset:
Mietin, että tuo sex island pitää vielä joskus kokeilla. Onko täällä kukaan ollut?Aikanaan olin Dominikaanisessa Tasavallassa. Se oli oikeasti SexIsland. Oli kallis Allinclusive, mutta nyt on hauskaa muistella sitä aikaa. Oli muuten touhua se.
Mietin että lähtisin extempore johonkin lähikaupunkiin 🤔 Vaan en taida kuitenkaan uskaltaa! T:Se vuoden keikkahoro 😁Lasketaanko Tampere lähikaupungiksi? 🤔
Lämmin ja kiva paikka, minulle ruvettiin kauppaamaan toisena huumeita lähimmän Ostoskeskuksen pihassa 😂🙈Mietin, että tuo sex island pitää vielä joskus kokeilla. Onko täällä kukaan ollut?Aikanaan olin Dominikaanisessa Tasavallassa. Se oli oikeasti SexIsland. Oli kallis Allinclusive, mutta nyt on hauskaa muistella sitä aikaa. Oli muuten touhua se.
Näyttäs, että seepeli saa 10k täyteen 22.01.2022 n. klo 18.14
Näyttäs, että seepeli saa 10k täyteen 22.01.2022 n. klo 18.14
😁😁 ootko laittanu skumpat kylmään jo..?😜
Miksi koiria on vaikka minkä kokoisia chihuahuasta Tanskan dogiin, mutta kissoja ei juurikaan kuin yhtä kokoa. 🤔
Miksi koiria on vaikka minkä kokoisia chihuahuasta Tanskan dogiin, mutta kissoja ei juurikaan kuin yhtä kokoa. 🤔Laitappa vierekkäin Norjalaista metsäkissan & Maatiaiskissan sekoitus ja vastakkain normi rotukisuli.
Mietin että lähtisin extempore johonkin lähikaupunkiin 🤔 Vaan en taida kuitenkaan uskaltaa! T:Se vuoden keikkahoro 😁Lasketaanko Tampere lähikaupungiksi? 🤔
Kannattaa lähteä ja varsinkin extempore 😜
😱Mietin että lähtisin extempore johonkin lähikaupunkiin 🤔 Vaan en taida kuitenkaan uskaltaa! T:Se vuoden keikkahoro 😁Lasketaanko Tampere lähikaupungiksi? 🤔
Kannattaa lähteä ja varsinkin extempore 😜
Joulukuussa muuten siviilityö kuljettaa mut Tampereelle. Eli jos vielä silloin olen to do-listallasi niin mulla on siellä oikein kiva poreammeellinen kämppä ja paljon luppoaikaa paneskelulle 😘
Pitäiskö leikata tukka lyhyemmäksi..?
Pitäiskö leikata tukka lyhyemmäksi..?