VOLVO....Yksi mersu lisää taloon vaiko ei.Mä voin myydä sulle Saabin 🙈
Osta Volvo välillä
Uutiset:
VOLVO....Yksi mersu lisää taloon vaiko ei.Mä voin myydä sulle Saabin 🙈
Osta Volvo välillä
Yksi mersu lisää taloon vaiko ei.
Onko tyhjä oikeasti tyhjää? Ja nyt en puhu mun päästä vaan esim. atomin ytimen ja elektronien välisestä tyhjästä tai avaruudesta🤔.
Nykyajan mersut on kukkapenkkejä ja VAG-konsernin tuotteet on Hitlerin pommeja.Yksi mersu lisää taloon vaiko ei.
Älä älä hyvä mies enää merssuun sotkeennu, eikö sulla ole jo elämässä ollut vastuksia.
mietin että kun volkkarin kun hommaa, saa ikuisen onnen.
Vai vielä volkkari pitäisi ostaa. Mulla on yhdessä suulissa retro Audi 80 se saa riittää VAG-konsernilta.Yksi mersu lisää taloon vaiko ei.
Älä älä hyvä mies enää merssuun sotkeennu, eikö sulla ole jo elämässä ollut vastuksia.
You're my man.Nykyajan mersut on kukkapenkkejä ja VAG-konsernin tuotteet on Hitlerin pommeja.Yksi mersu lisää taloon vaiko ei.
3 tuntia junan lähtöön niin mietin, että pitäskö käydä hakemassa thaikuilta yksi pettymys lisääMahdammeko saada rapsan? 🤣
Sitäki mietin, että ku tykkään juoda kahvini kerman kanssa niin kiva jos maatalous ajetaan alas niin ei saa kermaa. Oli nimittäin pettymys ku ärrältä oli kerma loppu. Pitäs alkaa juoda jonku hyivittukauralitkun kanssa. Yök
3 tuntia junan lähtöön niin mietin, että pitäskö käydä hakemassa thaikuilta yksi pettymys lisääMahdammeko saada rapsan? 🤣