^^ Hyh ei ole 🤭 No ei vaan, makuasioita 😆 Mun suussa ei oo iKaffen voittanutta, mut se Valion barista korvapuusti on kans ihan hyvää. Ja kermaan jos on tottunu nii ei mitkään kauralitkut kyllä pärjää sillePunainen maito perkele! Ja kerma
Uutiset:
^^ Hyh ei ole 🤭 No ei vaan, makuasioita 😆 Mun suussa ei oo iKaffen voittanutta, mut se Valion barista korvapuusti on kans ihan hyvää. Ja kermaan jos on tottunu nii ei mitkään kauralitkut kyllä pärjää sillePunainen maito perkele! Ja kerma
^ iKaffe on kyl kans ❤️❤️❤️
Tuota barista korvapuustia en ookkaan koskaan kokeillut. Täytyykin käydä metsästämässä!
^^ Hyh ei ole 🤭 No ei vaan, makuasioita 😆 Mun suussa ei oo iKaffen voittanutta, mut se Valion barista korvapuusti on kans ihan hyvää. Ja kermaan jos on tottunu nii ei mitkään kauralitkut kyllä pärjää silleOatlyn iKaffe on ainoa oikea, ainoa mikä vaahdottuu oikein erikoiskaffeeseen.
Kerron sulle tänään miltä maistuu 😉
Miltäköhän barista korvapuustilla maustettu kahvi maistuu huulilta nautittuna🤔
Sitäki mietin, että ku tykkään juoda kahvini kerman kanssa niin kiva jos maatalous ajetaan alas niin ei saa kermaa. Oli nimittäin pettymys ku ärrältä oli kerma loppu. Pitäs alkaa juoda jonku hyivittukauralitkun kanssa. Yök
Siis tää on ihan parasta kahvin kanssa! 😍😋 Kokeilepa joskus!
3 tuntia junan lähtöön niin mietin, että pitäskö käydä hakemassa thaikuilta yksi pettymys lisääMahdammeko saada rapsan? 🤣
Onkohan Sanna Marin posliini?Ootas, käyn makkarissa kurkkaamassa
Onkohan Sanna Marin posliini?Ootas, käyn makkarissa kurkkaamassa
Ainakin eilen illalla vielä oli mutta siihen on voinut kasvaa jo sänki yön aikana…
Onkohan Sanna Marin posliini?Netissä on liikkunut kuvia, joskin manipuloituja, joissa Marinin pinppa oli posliini ja niin söpö.
Mitä jos ne kuvat on aitojaOnkohan Sanna Marin posliini?Netissä on liikkunut kuvia, joskin manipuloituja, joissa Marinin pinppa oli posliini ja niin söpö.
Ymmärrän näiden käytön silloin kun kyseessä on maitoallergia. Muuten en vaan oikein tahdo ymmärtää. Olen maistanut kahvin seassa ja olen jopa tehnyt kauramaitoa itse, mutta ei oo mun juttu.Sitäki mietin, että ku tykkään juoda kahvini kerman kanssa niin kiva jos maatalous ajetaan alas niin ei saa kermaa. Oli nimittäin pettymys ku ärrältä oli kerma loppu. Pitäs alkaa juoda jonku hyivittukauralitkun kanssa. Yök
Itse tehty on ihan kauheaa kuraa 🙈Ymmärrän näiden käytön silloin kun kyseessä on maitoallergia. Muuten en vaan oikein tahdo ymmärtää. Olen maistanut kahvin seassa ja olen jopa tehnyt kauramaitoa itse, mutta ei oo mun juttu.Sitäki mietin, että ku tykkään juoda kahvini kerman kanssa niin kiva jos maatalous ajetaan alas niin ei saa kermaa. Oli nimittäin pettymys ku ärrältä oli kerma loppu. Pitäs alkaa juoda jonku hyivittukauralitkun kanssa. Yök
^^^^^Ei tainnut olla vastaavia mietteitä naispresidentin aikaan.