^ terkkuja sinne
Uutiset:
^mulle on annettu ymmärtää, että jos täältä pitää taukoa, niin on siitä ilmoitettava kolmena kappaleena
Minäkin luovun rintaliiveistä huomenna klo 03.45 ja huudan braveheartin rohkeudella "FREEEEEEEEEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!"^mulle on annettu ymmärtää, että jos täältä pitää taukoa, niin on siitä ilmoitettava kolmena kappaleena
Suuri ajattelija MariaEnkeli ja Raamattu sanovat: ”Älä tee niin kuin minä teen, vaan tee, niin kuin minä opetan!”
😁😘
Ihanaa, olin jo hieman huolissani.MariaEnkeli on ollut viimeaikoina kovin hiljainen.Tämäkin vielä
Kaikki hyvin?
Te
Enkeli voi ihan hyvin. Hän on vain hetkeksi pysäyttänyt ajan, jäänyt kaihoisasti katselemaan järvelle ja miettii syntyjä syviä. Etsii elämän tarkoitusta. Rupesi kuulemma vähän kaihomieliseksi runotytöksi.
Miten helvetissä olen syönyt kerta laakista 400g jauhelihaa ja 500g makaroonia. Kastikkeet ja salaatit. Mun piti tehdä tuosta sapuskat vknlopuksi. Vedin sitten iltapaksi. PORSAS!Yhyyyyy....
Seuraava remppakohde työn alla, revin yhdestä huoneesta vanha vaatekaappi vex, ja kuvittelin vetää uutta tapettia vain, mutta... Pitäskö sittenkin laittaa jokin seinäpaneli tjsp...?
Seuraava remppakohde työn alla, revin yhdestä huoneesta vanha vaatekaappi vex, ja kuvittelin vetää uutta tapettia vain, mutta... Pitäskö sittenkin laittaa jokin seinäpaneli tjsp...?
Onhan paneeli nyt tyylikkäämpi, kuin joku paperi seinällä 🙂
Auts kikkeli jäi vetoketjun väliin.
En enää ikinä osta vetoketjullisia kenkiä.