^ On se kovaa peliä siellä pohjanmaalla. En vaan oikein ymmärrä että miksi se Mc Cannonballs joutuu ostamaan niitä tauluja joltsin nuorisoryhmältä? Mitä se Mc Cannonballs siitä hyötyy kun koko pohjanmaa on jyvitetty Keskiselle?
Uutiset:
Mistä löytyy Suomen kalliimmat autot?Miksi ostaisit uuden auton kun voit saada samaan hintaan hyvän käytetyn?
Ähtäristä. https://www.korsumaenauto.fi/
Koska Seksisaitin n ;Di muutetaan virallisesti Turskafoorumiksi?
Koska Seksisaitin nimi muutetaan virallisesti Turskafoorumiksi?Toivottavasti ei koskaan..
Koska Seksisaitin nimi muutetaan virallisesti Turskafoorumiksi?Toivottavasti ei koskaan..
Kyllä tässä vielä yritetään pieniä rapsoja tehdä, ettei mene pelkästään epäoleelliseen koko foorumi. Kyseessä käsittääkseni on maksuseksiin liittyvä sivusto.Koska Seksisaitin nimi muutetaan virallisesti Turskafoorumiksi?Toivottavasti ei koskaan..
No paljon muuta ei enää erotakaan siitä kuin nimi…
...
Saadaankohan me tänä vuonna Joulukalenteria? 😬😱
...
Toivottavasti. Mä olen jo varannut niveat ja talouspaperirullan sängyn vierelle. Jokunen tuoksukynttilä on myös tuossa alttarilla sekä koostin tunnelmaa tuomaan rakkauden spotify-soittolistan.😊
Mulla on vaan Tummelia ja Lambi WC-paperia, tuoksukynttiläkin puoliksi poltettu 😔...
Toivottavasti. Mä olen jo varannut niveat ja talouspaperirullan sängyn vierelle. Jokunen tuoksukynttilä on myös tuossa alttarilla sekä koostin tunnelmaa tuomaan rakkauden spotify-soittolistan.😊
21 todella pitkää päivää 😩Saadaankohan me tänä vuonna Joulukalenteria? 😬😱
Vielä pitää jännätä 21 päivää