Tee toisille, kuten toivoisit itsellesi tehtävän.
Vanha neuvo, joka vaikuttaa aika monelta nykyisin unohtuneen.
Haluisin nyt kunnon suikkarin..
Uutiset:
Joskus mietin sitä, että miten venäläiset sotilaat taistelivat vodkan voimalla Suomea vastaan WW II:ssa.
Tänä päivänä ymmärrän, että vodka on erittäin tehokas ase. Se ei poista toimintakykyä helposti mutta poistaa pelon ja tiettyyn pisteeseen asti jopa parantaa suoritusta.
Tänäänkin juon Russki Standardia ja pakko sanoa, että en ole koskaan maistanut laadukkaanpaa vodkaa.
Putinista puheenollen.Putin, kavereiden kesken = Putte
^Ketäs nää pikkupossut on. Siis ihan nimeltä?
Putte vinkuu pikkupossujen tahdissa ja siinä vaiheessa kun pikkupossut vinkaisee, niin Putte hyppää🙂
^Juurikin näin. Jumalan tilalla on nimi PUTIN
Mä luulen, että muut vinkuu paitsi putte.
^Ketäs nää pikkupossut on. Siis ihan nimeltä?
Putte vinkuu pikkupossujen tahdissa ja siinä vaiheessa kun pikkupossut vinkaisee, niin Putte hyppää🙂
Nimet? Putte on KARJU! Ei tarvi lupia. Putte päättää ja sanoo (jenkit voi välissä inistä). Voi olla joskus toki tilanne että Putelta KYSYTÄÄN - Mut jos näin niin se 15 miljardia? Putte pieraisee ja sanoo - OhO^Ketäs nää pikkupossut on. Siis ihan nimeltä?
Luuletko että Putte on siellä vallankahvassa ominavuin. Luule uudestaan🙂. Se on marionetti, niinkuin kaikki muutkin kaltaisensa.
...ja tässä on se hassu juttu, että Venäjän kansassa ei ole mitään vikaa.Tämähän tässä ihmetyttää. ...t on ahkeria ja saatanan vieraanvaraisia. Jos ne ottaa sut "omakseen" niin sen kyllä huomaat. Minä en ole se ujoin suomipoika ja silti olen joutunut usein miettimään " siis mitä vittua! ai nää sällit pitää minua hyvänä tyyppinä. mut tähän tavaran määrään tarvii rekan ja en oo antanu mitää. enkä anna "
MUTTA jos Putte sanoo että henki pois niin henki pois.
Olen osittain samoilla linjoilla. MUTTA saavat jälkijunassa katsella lammasmaita, kuten nykyistä Suomea. Jossa kaikilla on oikeus ja kaikilla on tunteet. JA jonka voi jyrätätä puolimarssilla, heti kun isoisäni ikäluokka on haudassa.MUTTA jos Putte sanoo että henki pois niin henki pois.
Tämä on varmaankin aika lähellä totuutta.
Sanoisin kuitenkin, että 50 vuotta riittää ja Venäjällä on demokratia. Ehkä jopa nopeammin. Todennäköisesti olen väärässä ja se tulee 30 vuodessa. Jos olen pahasti väärässä niin se tulee 10 vuodessa ja yleensä olen pahasti väärässä...