VRn hintapolitiikka, olkoot että jotkut vuorot ovat pop, mutta kun hinta voi olla kolminkertainen+. Voisi perehtyä syvemmin, mutta ei jaksa kiinnostaa.
Uutiset:
^^^ Minä olen lukenut tuon Marokon Kauhun eli Aarne Juutilaisen tarinan. Todella kova tyyppi. Arvostan häntä yhtä paljon kuin Simo Häyhää tai Lauri Törniä.Simo Häyhä, tuo talvisodan legendaarinen tarkka-ampujahan tosiaan palveli Marokon kauhun komppaniassa Kollaanjoella.
Te joka ootte viestitellyt hieman enemmän, kävikö mielessä että viestimäärä oli kerran 5060?Ei. Mulla on käynyt mielessä että mun vistimäärä oli kerran yli 10 000.
Miten hyvin täky tälle aamulle taas upposi.Maito aheuttaa älämölöä. Joillakin ihan perseen kauttakin!
Mietin ku ihmiset osaa luoda mielikuvia sanoilla niin tiedät just mitä se tarkoittaa. Aikoinaan metallityöopettaja sano, että migin säädöt on kohdallaan ku siitä kuuluu "kiimanen ritinä". Sen vaan tietää😁En muista mitä mulle opetettiin mutta mieleen jäi "kun ääni muuttuu oot tarpeeksi pohjassa"
Mietin ku ihmiset osaa luoda mielikuvia sanoilla niin tiedät just mitä se tarkoittaa. Aikoinaan metallityöopettaja sano, että migin säädöt on kohdallaan ku siitä kuuluu "kiimanen ritinä". Sen vaan tietää😁Minulle sanottiin aikoinaan että "kuin kimalaisen surina".
Totta, varsinkin prosessoitu sellainen.Miten hyvin täky tälle aamulle taas upposi.Maito aheuttaa älämölöä. Joillakin ihan perseen kauttakin!
Mietin ku ihmiset osaa luoda mielikuvia sanoilla niin tiedät just mitä se tarkoittaa. Aikoinaan metallityöopettaja sano, että migin säädöt on kohdallaan ku siitä kuuluu "kiimanen ritinä". Sen vaan tietää😁En muista mitä mulle opetettiin mutta mieleen jäi "kun ääni muuttuu oot tarpeeksi pohjassa"
Häyhä sai räjähtävän luodin poskeensa.Ja siitä se vaan virkosi. Saatana jos mulla mene yksi treeni kuukaudessa päin persettä niin koko elämä on pilalla
Teppo M:n sovinismin ja katkeran naisvihan sekä itsesäälin rinnalla Teuvo Hakkarainenkin vaikuttaa feministiltä.
Teppo M:n sovinismin ja katkeran naisvihan sekä itsesäälin rinnalla Teuvo Hakkarainenkin vaikuttaa feministiltä.
Tepot on Teppoja ja Matit Matteja.
Oikeasti tämänkin forkan kovimmat KARJUT on hiiriä kotona, silloin kun ovat parisuhteessa.
Tämä forkalla kukkoillu on sellaista miehistä kavereille esittämistä, koska eihän tosi mies ei mitään AKKOJA kuuntele, tai arvosta vaan KARJUT tekevät omat päätökset.
Vaikka oikeasti joka ukko on tossun tai ainakin tussun alla, ja kun vaimoke soittaa siellä muutetaan hunajainen ääni ja sanotaan: kyllä, rakas, kyllä rakas, eikä soraääniä kuulu, oli asia mikä hyvänsä.
Täällä voi kehua olevansa poskeen saanut Häyhän serkun poika, pilkata pääministeriä(joka on oikeasti paras sitten Sorsan halllituksen) tai esittää misagyyninen naisvihaajaa, mutta loppupeleissä, nainen se on joka määrää.