Että mitä täällä tapahtuu?
Uutiset:
Mietin että minneköhän se Liiton Arkki on kätketty? Tällä nyt ei ole mitään seksuaalista merkitystä mutta silti.
Osa jengistä on sekaisin. Aiemmasta pallien nipistelypostista viisaantuneena voin tosin todeta asian vaan omalta puoleltani
Osa jengistä on sekaisin. Aiemmasta pallien nipistelypostista viisaantuneena voin tosin todeta asian vaan omalta puoleltani
Kyllä se nyt on viimeistään uskottava, että mielenterveyspalvelut mitä ilmeisemmin todella kipeästi tarvitsee lisäresursseja!
Mietin, että miksi osa turskista edelleen käyttää omaa siviilinumeroaan tai työsähköpostiaan huoraa ekaa kertaa kontaktoidessaan
Mieti, että herkkähipiäisen ei ehkä kannattaisi aloittaa provoamista.
Mieti, että herkkähipiäisen ei ehkä kannattaisi aloittaa provoamista.
Mietin, että miksi osa turskista edelleen käyttää omaa siviilinumeroaan tai työsähköpostiaan huoraa ekaa kertaa kontaktoidessaanDuunipostista kannattaa aina laittaa viestiä tai omasta numerosta, mikä voisi mennä pieleen?
…
Kai jonkinmoinen naiivirealistinen ajattelutapa tämän aivopierun voi selittää.
Mietin ku viestiteltiin yhden muijan kanssa joka ei niin tunne minua. Kerroin eräs Sunnuntaiaamu, että tuli vähä hölmöiltyä (miesten slangissa höpsöiltyä), niin se kysy, että rähisitkö?
Piti soittaa yhdelle vanhalle ystävälle jonka tuntenu 30 vuotta ja otettu viinaa yhdessä satoja kertoja, että koetko minun joskus juovan rähinä viinaa? Mietti aikansa ja vastasi, että en.
Laitoin tämän sille muijalle ja sanoin, että en, ja että asia piti varmentaa ku vois olla, että itsestään ajattelee toisin ku muut ajattelee. Kaveri sanoi, että sinusta tulee puheliaampi ja alttiimpi väittelylle humalassa. No sen ostan
Kymmenen kaljan voimalla menen sänkyyn katsomaan Vareksia Viaplaystä ja toivotan teille kaikille mussukoille oikein antoisaa ja toivottavasti muna/piparirikasta iltaa. Pusselipuu
Ja aattele, säki oot ihan ihqu mun mielestä. OmgKyllä pojat peli on teidän suhteen menetetty.🤒
Alkaa koulutuksen taso näkyä yliopisto-opiskelijoissa, jos sisään pääsee sellaisilla meriiteillä kuin "mielikuvaharjoittelu saneerauksesta" ja "päivittäinen Netflixin katselu".60- luvulla taiottiin muutamassa vuodessa apollo-ohjelma ja saturn V kantoraketti joka vei astronautit kuuhun.
Luovutan, valkoinen ihmiskunta on rappiolla.