Nyt Jouskis vaan kolaamaan. Tämä on käsky!Voihan peffa, ei kai siinä muukaan auta 😩
Uutiset:
Mitä hyvää teen peuran ulkopaistista sunnuntaina!
Vaikka kolasin pihan hienoksi illalla niin aamusta joku levittänyt lunta taas ainakin 5cm (ei pystynyt sandaaleilla kävelemään kastelematta varpaita) 😤Nyt Jouskis vaan kolaamaan. Tämä on käsky!Voihan peffa, ei kai siinä muukaan auta 😩
Mitenhän Muikuston opiskelut etenee ja pääseekö se tänään kännissä pohtimaan filosofiaa sekä maailmankaikkeuden henkeä?
Mitä tarkoittaa "nuorehko?"Nuoruus on katsojan sielunsilmässä. Mutta mutta. Nuorehko on jotain mitä minä en ole...
^
Niin, parisen päivää tässä on jo odoteltu...
Että vitsi mä haluisin olla kännissä ja harrastaa villiä vapautunutta känniseksiä 😂
Harmi, että olen yksin. Voiko kännissä runkata jotenkin vapautuneemmin? 😂
Että vitsi mä haluisin olla kännissä ja harrastaa villiä vapautunutta känniseksiä 😂
Harmi, että olen yksin. Voiko kännissä runkata jotenkin vapautuneemmin? 😂
Kännissä ois kyl kiva olla ja vielä kivempi hyvässä seurassa. Vaan se seksi ei välttämättä oo kyl mitään parasta kauheessa kännissä. Onneks krapulaseksi aamulla onkin sit varsin ihanaa
Mieleltäsi olet ikinuori. Mutta oikeassa olet, et nuorehko.Mitä tarkoittaa "nuorehko?"Nuoruus on katsojan sielunsilmässä. Mutta mutta. Nuorehko on jotain mitä minä en ole...
Mitä tarkoittaa "nuorehko?"Nuoruus on katsojan sielunsilmässä. Mutta mutta. Nuorehko on jotain mitä minä en ole...
^ Ai vaahteramäen EemeliMitä tarkoittaa "nuorehko?"Nuoruus on katsojan sielunsilmässä. Mutta mutta. Nuorehko on jotain mitä minä en ole...
Mutta oothan sä vähän sellanen söötti nuorehko pellavapää 😁 Älä kuuntele Liftiä 😁
^ Ai vaahteramäen EemeliMitä tarkoittaa "nuorehko?"Nuoruus on katsojan sielunsilmässä. Mutta mutta. Nuorehko on jotain mitä minä en ole...
Mutta oothan sä vähän sellanen söötti nuorehko pellavapää 😁 Älä kuuntele Liftiä 😁