Kannattaako nuukailla ja sähköä säästäen käyttää vain sulatustehoa mikrossa kun desinfioi noita kotikoronatestejä🤔
Uutiset:
^
Mitä sitten?
Demarien mielestä Manta on ruokoton, ruumiltaan ”kerrassaan ruma” ja asennoltaan ”mitä luonnottomin”.
Oliko nyt kyse minusta vai keskitytkö itse asiaan?
Sanoo vulgaari-poroporvari, jonka esteettinen silmä ja taidekasvastus on jäänyt permikaudelle.
^^Ville Vallgren loi aikoinaan hienon patsaan, kielitaistosta huolimatta.Aivan niin ja siitähän tässä on kyse.
Sanoo vulgaari-poroporvari, jonka esteettinen silmä ja taidekasvastus on jäänyt permikaudelle.
Naistenasialiikkeen vikahan se oli, kun akat rupesivat marmattaamaan, ettei alastomuus sovi julkiselle paikalle, ja joitain prostituutuioon viittavaa käytettiin argumenttina.Naisilla on selvästi liikaa luppoaikaa. Tällöin naiset rupeavat ajattelemaan ja kokoontuvat yhteen. Nainen on pidettävä visusti kotona! Naiselle on annettava yksinkertaisia tehtäviä ja tarjota aktiviteetteja.
Tietenkin kyse on sinusta. Kaimasi Ville Vallgren patsaan teki, joka asettaa sinut vastuuseen hänen pahoista teoistaan.
, ja joitain prostituutuioon viittavaa käytettiin argumenttina.
^^Ville Vallgren loi aikoinaan hienon patsaan, kielitaistosta huolimatta.Patsas on kyllä ollut hieno...
Ihmiset riitelevät, ei asiat, joten keskityn ihmiseen, ainakin aluksi.Harmi, siinä et oletettavasti kuitenkaan pärjää.
Ihmiset riitelevät, ei asiat, joten keskityn ihmiseen, ainakin aluksi.Harmi, siinä et oletettavasti kuitenkaan pärjää.
Omalta osaltani lopetan keskustelun tähän, koska sitä ei kanssasi ole.
Minua jännittää. En muista koska olisi viimeksi jännittänyt. Ihan fyysisesti tuntuu rinnassa. Hienoa, olen siis elossa!
Ja ei, kyse ei ole naaraasta, uroksesta eikä sukupuolettomista kahjoista.
Kyse on....jos vedän tämän homman maaliin tänään, tulevaisuuteni saa tääs enemmän valoa. Jos vedän ohi maalin, kaikki jatkuu kuten ennenkin.Eli tässä käy todella hyvin tai hyvin.
Katoin just kun robotti teki golfissa holarin. Ei tarvita enää ihmistä siihenkään
Katoin just kun robotti teki golfissa holarin. Ei tarvita enää ihmistä siihenkään
Robotille se vasta helppoa pitäisikin olla
Sellainen T-800 versio jolla mekaanisessa alapäässä ei esiinny potenssiongelmia.Katoin just kun robotti teki golfissa holarin. Ei tarvita enää ihmistä siihenkään
Aattele ku tulee miesrobotit nii meitä ei tarvii enää siihenkään😁
Sellainen T-800 versio jolla mekaanisessa alapäässä ei esiinny potenssiongelmia.Katoin just kun robotti teki golfissa holarin. Ei tarvita enää ihmistä siihenkään
Aattele ku tulee miesrobotit nii meitä ei tarvii enää siihenkään😁