^ Jäin miettimään tuota. Olen joskus saanut palautetta siitä, että olen keskeyttänyt jonkin. Se johtuu siitä, että silloin ei oma sipuli kestä siinä tilanteessa ottaa enää vastaan toisen ongelmia. Ei sillä, että hänen haasteensa elämässä olisi mitenkään alempi arvoisia, mutta sillä hetkellä ei vaan ole enää vastaanotto kunnossa.
Tervettä itsesuojelua jos osaa väistyä tilanteesta missä ei pysty aillä hetkellä vastaanottamaan toisten ihmisten ongelmia.
Hyvä olisi siinä tilanteessa myös sanoa miksi keskeyttää ja lähtee.
Ettei toiselle jää tunnetta, ettei se kestä mua siksi kun olen minä.
On muuten ihan vitun vaikeeta sanoo! Alat, tai hän alkaa, puhumaan päälle. Siitä se vasta soppa syntyy.. Kukapa nyt ei kaveria kuuntelisi tai jopa vieraita ihmisiä kun sille on otolliset mahdollisuudet, ei se sitä tarkoita, että olisi "kusipää". Joskus ei vaan pysty.
Siis olen täysin samaa mieltä, en väännä vastaan, ja tiedän, että se on noin. Miten se vaan käytännössä toteutetaan niin sitä en tiedä? Ei varmaan tiedä kukaan tässä maailmassa, muuten ei olisi ongelmia.
Pitää vaan varmaan olla vahva ja sanoo, että jatketaan seuraavan kerran. Jos olet ravintelissa niin se on hankalaa jäädä, kun toinen on siellä ja olet "hylännyt" hänet, mutta silti jäät pitämään hauskaa..
Ihan perseestä. Se on sama ku joku nainen tulee pokaamaan sut, niin se ilta on sitten siinä. Et voi pokata koko iltana enää muita naisia kun olet torjunut hänet sillä verukkeella, että et ole tullut tänne naisia hakemaan