Toivottavasti ranskalaisten perunoiden hinta ei Suomessa nouse.
Uutiset:
^ Tosi moni imee. Se häiritsee kyllä kun kesken hyvältä tuntuvan lipityksen imaistaan. Mä alan aina pelkäämään milloin tulee seuraava imaisu ja sattuu 🙈
^ Tosi moni imee. Se häiritsee kyllä kun kesken hyvältä tuntuvan lipityksen imaistaan. Mä alan aina pelkäämään milloin tulee seuraava imaisu ja sattuu 🙈
Mietin että millä logiikalla, jos sanotaan että peppujutut ei onnistu, niin ”kai nyt sormen voi pyllyyn työntää” onnistuisi…? En saa tästä logiikasta kyllä nyt mitenkään kiinni.🤔😅
Mietin että millä logiikalla, jos sanotaan että peppujutut ei onnistu, niin ”kai nyt sormen voi pyllyyn työntää” onnistuisi…? En saa tästä logiikasta kyllä nyt mitenkään kiinni.🤔😅
Mietin ihan samaa kun eräs jonka ilmoituksessa oli tuon tyyppinen teksti kirjoitteli sitten kuitenkin täällä vastaanottavansa pyllynpalvontaa.
Mietin ihan samaa kun eräs jonka ilmoituksessa oli tuon tyyppinen teksti kirjoitteli sitten kuitenkin täällä vastaanottavansa pyllynpalvontaa.
Miten sormen tai muun työntäminen anneliin liittyy perseenpalvontaan?
Huomauttaisin että hämmennystä herättänyt sana oli tässä ”peppujutut”. Tai siinä tapauksessa jota mä mietin saattoi olla myös ”peräleikit” tms. Näille tuskin löytyy määritelmää josta kaikki ovat yhtä mieltä, ja jos asiakas haluaa tehdä jotain muuta kuin varsinaista anaaliseksiä niin miksei kysyisi tarkennusta. (Tuollaista ”kai nyt…” tyylistä vänkäämistä puolustelematta)
”Pyllynpalvontakin” toki sisältää epäselvyyttä siitä pysyykö palvottavalla housut jalassa.