Lisäksi mietiskelin teini-ajan tietämättömyyksiäni seksin saralla.
Ensimmäinen poikaystäväni halusi panna joskus takaapäin. Tuikkasi sitten lämmittelemättä kakkoseen. Ei mikään kovin nautinnollinen kokemus, mutta tais lykkiä loppuun saakka. Luulin pitkään, että takaapäin paneminen tarkoittaa automaattisesti persepanoa.
Seuraava poikaystäväni sitten myös halusi kokeilla takaapäin ja siinä pimeässä säheltäessämme se kulli oli tietenkin siellä kakkospesässä samantien, koska enhän mä hassu tiennyt, että jotenkin toisinkin voisi olla. Se mun poikaystävä ei edes tajunnut, että se pani mua pyllyyn.
Sitten kun joskus myöhemmin hän pani mua ihan sinne pilluun takaapäin, olin suuresti yllättynyt, pidin oikein kovastikin kyseisestä toiminnosta ja huudahdin sekä riemuissani, että kiihkoissani: "Ai, sen voi tehdä näinkin!!" Poikaystävä oli hivenen hämmästynyt tästä lausunnosta. Häntä myös jokseenkin hävetti myöhemmin, kun sai tietää panneensa mua anaaliin tietämättään. 🤣
Se eka poikaystävä halusi suuseksiä ja enhän minä silloin koskemattomana teininä vielä mitään mistään suihinottotekniikoista tiennyt. Olin kuullut, että kullia imetään. Ja minähän IMIN. Hän kyllä onneksi sitten opasti minua, että se kovaa imeminen sattuu.
Sittemmin harjoituksen myötä kehityin onneksi siinäkin puuhassa ja aloin kovasti tykätä kullin imuttelusta.
Tulvivat myös tässä kirkkaina mieleeni lapsuusajan muistot, jolloin en etenkään tiennyt hirveästi juuri mistään mitään. Seksuaaliset toiminnot luonnollisesti kiinnostivat jo silloin kovin.
Parhaan ystäväni kanssa (hän oli tyttö) kokeilimme sitten tietysti erilaisia asioita. Yksi leikeistämme oli panoleikki, jossa minä jouduin aina olemaan mies. Tungimme mun housujen sisään jonkun ison vessapaperimytyn, makasin selälläni ja kaverini tuli siihen päälleni makaamaan ja hinkuttamaan haaraväliään sitä myttyä vasten.
Koska emme olleet oppineet vielä juurikaan mieshenkilöiden anatomian toiminnoista, eikä kukaan ollut vielä kertonut meille ilmiöstä nimeltä erektio, leikimme, että minulla oli taikapippeli, joka nousi ylös.
Oi muistoja!