Julkaisin juuri juhannusviikon superkamppiksen: "Tuu nussiin mulle kivat jussit. Kaveri mukaan samaan hintaan." Tämä on voimassa vaan nyt ma-to. Tässä nyt mietinkin, mitä jengi mahtaa tuumata. Tuleeko mulle kivat jussit? Mitä luulet?
Uutiset:
Olen voimaillut/voimabodaillut 16 vuotta. Kaikkien näiden vuosien jälkeen en ole vieläkään stronk tai nätti butt nekkid. Kuinkakohan kauan pitää jumpata jotta edes jompi kumpi totetuis.
Mietin että täällä taitaa olla eräällä erittäin paha pakkomielle persuista kun niistä pitää koko ajan jauhaa.
Mietin että täällä taitaa olla eräällä erittäin paha pakkomielle persuista kun niistä pitää koko ajan jauhaa.
Olen huomannut saman, mutta olen huomannut myös, että eräällä toisella foorumilaisella on vähintään yhtä paha pakkomielle kaikesta, mikä liittyy vasemmistoon. Vähän joka ketjussa tuntuu olevan itkua "vassareista", "suvakeista" ja sen sellaisista. Vaikka olen itsekin toisinaan livennyt omasta linjastani, niin toivoisin, että poliittiset höpinät pidettäisiin niille kuuluvassa ketjussa.
Olen voimaillut/voimabodaillut 16 vuotta. Kaikkien näiden vuosien jälkeen en ole vieläkään stronk tai nätti butt nekkid. Kuinkakohan kauan pitää jumpata jotta edes jompi kumpi totetuis.Tämä on mielenkiintoinen aihe. Olen tavannut useita ihmisiä kummastakin sukupuolesta, jotka ovat vuosia treenanneet ja niissä ei näy minkäänlaista kehitystä. Joillakin ei näytä edes hunaja piikit perseeseen tuovan mitään muuta kuin nyrkin kokoisia, märkiviä finnejä selkään. Sitten on näitä geneettisiä friikkejä.... onhan se kieltämättä outoa että allekirjoittaneen ei tarvitse kuin ajatella treenaamista ja vähän siivota ruokavaliota niin heti tapahtuu. Tuossa erästä 16v poikaa treenautin 6kk niin se näyttää kreikkalaiselta Jumalalta. Tasan ei mene nallekarkit
Olen voimaillut/voimabodaillut 16 vuotta. Kaikkien näiden vuosien jälkeen en ole vieläkään stronk tai nätti butt nekkid. Kuinkakohan kauan pitää jumpata jotta edes jompi kumpi totetuis.Tämä on mielenkiintoinen aihe. Olen tavannut useita ihmisiä kummastakin sukupuolesta, jotka ovat vuosia treenanneet ja niissä ei näy minkäänlaista kehitystä. Joillakin ei näytä edes hunaja piikit perseeseen tuovan mitään muuta kuin nyrkin kokoisia, märkiviä finnejä selkään. Sitten on näitä geneettisiä friikkejä.... onhan se kieltämättä outoa että allekirjoittaneen ei tarvitse kuin ajatella treenaamista ja vähän siivota ruokavaliota niin heti tapahtuu. Tuossa erästä 16v poikaa treenautin 6kk niin se näyttää kreikkalaiselta Jumalalta. Tasan ei mene nallekarkit
Joo, erivärisiä nallekarkkeja meille jaellaan, Iso-Arskasta ei ominaisuuksiensa ansiosta olisi ikinä tullut maratoonaria vaikka kuinka olisi lenkkeillyt, tai Lasse Vireenistä voimanoston 120 kiloisten mestaria edes piirikisoissa.
Nuudelidude muistaakseni kertoi joskus kyykkäävänsä kymppejä 165:llä, notta ei se reeni ihan hukkaan ole mennyt.
Joo, erivärisiä nallekarkkeja meille jaellaan, Iso-Arskasta ei ominaisuuksiensa ansiosta olisi ikinä tullut maratoonaria vaikka kuinka olisi lenkkeillyt, tai Lasse Vireenistä voimanoston 120 kiloisten mestaria edes piirikisoissa.
Nuudelidude muistaakseni kertoi joskus kyykkäävänsä kymppejä 165:llä, notta ei se reeni ihan hukkaan ole mennyt.
Ikävä sanoa noodelidude, mutta sulla on treenit pielessä jos ei kehitystä tapahdu. Itse treenailin n. 13 vuotta oman ”urheilu-uran” jälkeen salilla ns. perustreeniä sopivalla variaatiolla eli pidempiä 10 toiston sarjoja, lyhyempiä 4-6 toiston sarjoja, vähän jopa crossfit tyyppistä yms. sopivasti kierrättäen. Juurikaan mitään merkittävää kehitystä ei tapahtunut.
Kolmisen vuotta sitten vaihdoin erinäisten vammojen takia melkein pelkästään kehonpainotreeniin. Luin ja opiskelin miten tieteeseen perustuen voi kehonpainotreenillä tulla vahvemmaksi. Hiukan olin skeptinen, mutta nyt vaikka lihasmassa on ehkä hiukan laskenut (ainakin paino on pudonnut 94kg > 89kg), niin voimatasot on kasvaneet. Suurin hämmästyksen aihe on kuitenkin se, että reidet on jopa kasvaneet