Miten täydellisiä vknloput ovatkaan sinkkuna. Kävelee vaan baaritiskille, tilaa oluen, vilkasee ympärilleen, lukitsee kohteen ja panee. Ei riitaa tai muutakaan motkotusta
Uutiset:
Itse olen joskus kysynyt millaisesta menosta pt pitääÄlä enää ikinä tee noin!
Joskus olen myös miettinyt että olisi mahtavaa olla pari päivää nainen (ei mitään trans juttuja vaan täysin toinen ihminen). Siinä oppisi varmasti paljon, ja sen jälkeen voisi olla parempi rakastelia. Ja ehkä hieman ymmärtää myös naisten mielen maisemaa.
Mikä siinä persreiässä oikein kiinnostaa.
Joskus olen myös miettinyt että olisi mahtavaa olla pari päivää nainen (ei mitään trans juttuja vaan täysin toinen ihminen). Siinä oppisi varmasti paljon, ja sen jälkeen voisi olla parempi rakastelia. Ja ehkä hieman ymmärtää myös naisten mielen maisemaa.
Tuota samaa olen itsekin miettinyt, se voisi olla todella silmiä avaavaa. Harmi vain, että se on mahdotonta.
Itse olen joskus kysynyt millaisesta menosta pt pitääÄlä enää ikinä tee noin!
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,13343.0.html
Voi luoja, just panin vakkaria ilman kumia perseeseen ja sen jälkeen ostin vuosimallin 1968 Cortina GT:n.Sitten heräsin, vaihdoin lakanat ja päästin kissan ulos? Vittu mikä voimafantasia. 😆 Tässä kirjoitustyylissä on kyllä monta menneisyyden kaikua.
Mikä siinä persreiässä oikein kiinnostaa.Homoreiän roplaajat on sairasta sakkia, auttaisi varmasti jos heistä heiteltäis kivillä perversio pihalle.
Mikä siinä persreiässä oikein kiinnostaa.Homoreiän roplaajat on sairasta sakkia, auttaisi varmasti jos heistä heiteltäis kivillä perversio pihalle.
Persefanaatikkona minun on tunnustettava, että lähes kaikki 🙂
Miten täydellisiä vknloput ovatkaan sinkkuna. Kävelee vaan baaritiskille, tilaa oluen, vilkasee ympärilleen, lukitsee kohteen ja panee. Ei riitaa tai muutakaan motkotustaOnko se noin helppoa vai toiveajattelua?