Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 1289425 kertaa)

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #12220 : Marraskuu 26, 2024, 22:58:14 »
^ Ehdottomasti! 👍 Mites toi pörrötilanne, onko se saanut kasvaa rauhassa..? 🤔

No on! Pörrökin rehottaa 😁

Mahtavaa!!  :inlove: :kiss:  Nyt sit vaan annat pörrön rehottaa. 😁
Livekonsertit 2024: 20

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #12221 : Marraskuu 26, 2024, 23:05:30 »
Minkälaisessa iskussa mahtaa olla Lappeenrannan jenkkifutisseura?
Lätkässä ainakin menee helvetin hyvin.  :headbang:
Make Russia small again

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (13)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #12222 : Marraskuu 27, 2024, 09:01:55 »
Mietin miten tämä saitti on nykyisin niin hiljainen. Tai onhan täällä vilskettä mutta ei niin jänniä keskusteluita kuin alussa. Olin parisen vuotta pois kuvioista ja maailma on muuttunut muutenkin.
Pari päivää kun seurailet saitin menoa niin huomaat miksi. Jankutusta, länkytystä ja aatteen tuputusta. Hilpeämmt henkilöt ja varsinkin naiset ovat kadonneet tai ovat hiljaa.

On huomattu. Vittuilua, kiusaamista, jankkaamista ja omien mielipiteiden ja makujen tuputtamista. Sääli! Olisi ollut kiva olla aktiivinen ja keskustella järkevästi sillä onhan tämä ihan ainutlaatuinen alusta.
-𝑻𝒂𝒍𝒗𝒊𝒍𝒐𝒎𝒂𝒍𝒍𝒂-🌴

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #12223 : Marraskuu 27, 2024, 14:22:45 »
^ Ehdottomasti! 👍 Mites toi pörrötilanne, onko se saanut kasvaa rauhassa..? 🤔

No on! Pörrökin rehottaa 😁

Mahtavaa!!  :inlove: :kiss:  Nyt sit vaan annat pörrön rehottaa. 😁

Asia on korjattu 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kapu

• Sr. Member
« Vastaus #12224 : Marraskuu 28, 2024, 09:34:59 »
Mietin miten tämä saitti on nykyisin niin hiljainen. Tai onhan täällä vilskettä mutta ei niin jänniä keskusteluita kuin alussa. Olin parisen vuotta pois kuvioista ja maailma on muuttunut muutenkin.
Pari päivää kun seurailet saitin menoa niin huomaat miksi. Jankutusta, länkytystä ja aatteen tuputusta. Hilpeämmt henkilöt ja varsinkin naiset ovat kadonneet tai ovat hiljaa.

On huomattu. Vittuilua, kiusaamista, jankkaamista ja omien mielipiteiden ja makujen tuputtamista. Sääli! Olisi ollut kiva olla aktiivinen ja keskustella järkevästi sillä onhan tämä ihan ainutlaatuinen alusta.

Osa porukasta näköjään kokee kasvottoman vittuilun tarpeelliseksi. Tämä ei ole kovin rakentava lähestymistapa elämään.

Tsemppiä tämän ketjun kirjoittajille!
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #12225 : Marraskuu 28, 2024, 16:01:56 »
Tampere on täynnä erilaisia Ilves-aiheisia tarroja. Tänään silmiini osui tarra jossa luki "Boycott zionist owners". Tapparan logon alta pilkisti Daavidin tähti.
Ketkä ovat tarrojen takana?
Make Russia small again

Poissa Merkonomi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #12226 : Marraskuu 28, 2024, 16:19:27 »
Ilvesfanien perusvittuilua. Onhan se hyvä kettuilun aihe kun paikallisvastustajan pääomistaja on miljardöörisionisti

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #12227 : Marraskuu 29, 2024, 14:03:54 »
Että mikä on se pikkumusta, jota ulkoilutan tänään 💃
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #12228 : Marraskuu 29, 2024, 20:10:19 »
Että mahtaakohan toi ravintolaketju jutska valmistuu vielä joskus 🤔 aika näyttää.
Toivottavasti ei ikuisesti yksinäinen nallekarhu

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12229 : Marraskuu 29, 2024, 20:47:24 »
Puhlareissa Väinö kysyy, että miksi miehet ei kalujunnu sivuilta.

Ei siinä mitään, kalju on seksikästä. Miun mielestä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2024, 20:49:53 kirjoittanut Meeme »
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #12230 : Joulukuu 05, 2024, 20:24:58 »
Miten ihmeessä saa syötyä uuden ravitsemussuosituksen mukaisen määrän vihanneksia, juureksia, hedelmiä ja marjoja.. siis 500–800 grammaa päivässä tai enemmän. 🤔
Livekonsertit 2024: 20

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #12231 : Joulukuu 05, 2024, 20:32:24 »
^ Pitää yrittää tupata niitä joka aterialle ainakin sen 100-150g ja lisäksi välipaloiksi, niin voi onnistuakin

Poissa Pataässä

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #12232 : Joulukuu 05, 2024, 21:03:46 »
Miten ihmeessä saa syötyä uuden ravitsemussuosituksen mukaisen määrän vihanneksia, juureksia, hedelmiä ja marjoja.. siis 500–800 grammaa päivässä tai enemmän. 🤔

Samaa olen minäkin miettinyt, sillä varsinkin näin pienikokoisena miehenä koko päivän kiinteät ruuat voivat olla alle 800 grammaa ja siitäkin on jo vajaa puolet vihanneksia/juureksia/hedelmiä/marjoja. Nyt pitäisi siis yli tuplata tuo määrä, mutta en saa tuosta oikein millään toimivaa yhtälöä.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12233 : Joulukuu 05, 2024, 21:23:21 »
Tänään mietin että olenpa onnekas kun hetken etsintöjen jälkeen olen löytänyt itselleni pari mieluisaa pt:tä joiden palveluja käyttää.
Mielen täyttää loputon tyytyväisyyden ja onnistumisen tunne. :inlove:

Tahdon kiittää kaikkia palveluntarjoajia jotka mahdollistaa meille vähän höpsöille ukkeleille sopivan palvelun oman mieltymyksensä mukaan.❤️

Aihe on herkkä, siinä on monta mutkaa ja kiemuraa niin pt:n osalta kuin myös asiakkaan puolelta.
Että uskaltaa tulla toisen eteen häpeämättä tai ajattelematta sitä että "olen tässä maksusta." Vaan että tilanteesta huolimatta osaisi nauttia hetkestä puolin ja toisin ilman että se on vaivaannuttavaa. :inlove:

Koska minusta tuntuu että hyvä pt tapaaminen on täynnä kutkuttavaa jännitystä, kipinöintiä ympäri kehoa, energioiden patoutumista ja purkamista... se ei ole vain pilluun itsensä tyydyttämistä vaan parhaimmillaan löytyy rytmi ja sävel josta molemmat nauttii, ja vaikka ei koskaan enää toista tapaisi niin mieleen jää ihana jälki jonka muisteleminen vielä vuosien jälkeenkin tuo hymyn huulille ja ilon kyyneleet silmäkulmaan.  :inlove:

Kiitos ihanat!❤️
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2024, 21:25:36 kirjoittanut Hupi »

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #12234 : Joulukuu 05, 2024, 21:26:03 »

Samaa olen minäkin miettinyt, sillä varsinkin näin pienikokoisena miehenä koko päivän kiinteät ruuat voivat olla alle 800 grammaa ja siitäkin on jo vajaa puolet vihanneksia/juureksia/hedelmiä/marjoja. Nyt pitäisi siis yli tuplata tuo määrä, mutta en saa tuosta oikein millään toimivaa yhtälöä.
Välipalaksi 🍎+🍌 niin siitä tulee jo n. 300g. Vielä marjoja aamuun/iltaan jossain muodossa niin puolet tavoitteesta jo täynnä. Sitten vaan entistä enemmän kasvispuolta pääaterioille. Näin siis itse järkeillyt, että voisin päästä tuohon suositukseen

Poissa Kapu

• Sr. Member
« Vastaus #12235 : Joulukuu 05, 2024, 21:35:34 »

Välipalaksi 🍎+🍌 niin siitä tulee jo n. 300g. Vielä marjoja aamuun/iltaan jossain muodossa niin puolet tavoitteesta jo täynnä. Sitten vaan entistä enemmän kasvispuolta pääaterioille. Näin siis itse järkeillyt, että voisin päästä tuohon suositukseen

En ota mitään paineita suositusten mukaisesta syömisestä. Syön he-vi-tuotteita päivittäin, samoin lihaa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #12236 : Joulukuu 05, 2024, 21:44:00 »

En ota mitään paineita suositusten mukaisesta syömisestä. Syön he-vi-tuotteita päivittäin, samoin lihaa.
En ajatellut itsekään tästä stressiä ottaa. Pyrin syömään monipuolisesti ja riittävästi 😊

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #12237 : Joulukuu 05, 2024, 22:03:10 »
Tykkään syödä terveellisesti, mutta tiedä noista uusista ravitsemussuosituksista. Ranskassa ne näyttää enemmän mun pirtaan sopivammilta

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #12238 : Joulukuu 08, 2024, 23:28:15 »
Pimppiä tietysti  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 9 )

Poissa PeTre

• Full Member
« Vastaus #12239 : Joulukuu 09, 2024, 06:56:58 »

En ajatellut itsekään tästä stressiä ottaa. Pyrin syömään monipuolisesti ja riittävästi 😊

Tässäkin asiassa kannattaa muistaa taas kokonaisuus. Joka päivä ei tarvitse syödä suosituksen mukaista määrää esim. he-vi tuotteita, mutta jos esim. viikon aikajanalla syö keskimäärin tuon verran, niin hienosti menee. Itse olen tietyistä terveydellisistä syistä pyrkinyt vähentämään lihan/kanan syönnin 2-3 krt/vko ja kas kummaa kuinka kasvisten, palkokasvien jne. määrä lähti kasvuun, kun kaikkea pois otettua lihaa ei voi kuitenkaan korvata kalalla.

Jostain luin, että kourallinen he-vi tuotteita joka ruokailulla on n. puoli kiloa päivässä. Se on varmaan aika hyvä nyrkkisääntö jos haluaa joka päivä koittaa tuohon suositukseen päästä