Pimppiä tietysti
Oikein
Huomenna (vasta) on varattuna aika tunnin hoitoonPitäisikö varata toinen samantien?
No mitä veikkaat
Vakioveikkaus on vasta lauantaina
Näsäviisaille käy näin

Uutiset:
Pimppiä tietysti
Oikein
Huomenna (vasta) on varattuna aika tunnin hoitoonPitäisikö varata toinen samantien?
No mitä veikkaat
Pimppiä tietysti
Oikein
No mitä veikkaat
Näsäviisaille käy näin
Kipsin eilen vaatekaupoilla ja tajusin että oon yhtä vaatekokoa pienempi!Mulla on muistikuvaa että sulla on aika isot tissit. No en osaa varmaksi sanoa onko isot mutta ei ainakaan pienet ja ovat hyvin muodostuneet.
Mulla on painonnostaja ollut sparraamassa mua ja se on vihdoin tuottanut tulosta.
Oon aika happy, koska en uskonu tän olevan mahdollista.
Oli joskus juttua, missä käteinen kelpaa.
Tänään kävin D-kirjaimella alkavassa kännykkäkaupassa. Myyjä ystävällisesti esitteli sopivan puhelinmallin. Maksun hetkellä ei käteinen kelvannut.
Marssin lähelle kotimaisen operaattorin myymälään. Siellä kaupat onnistuivat käteisellä.
Oli mielenkiintoista asiakasprofilointia.
^ Kaipaako mirri rapsutuksia. No tässä tulee kuitenkin. Nyt pää pois tyynyltä ja pilvilinnoihin. Olet varmasti tuottanut seksityössä hyvää asiakkaillesi. Kohtaamisesi on pelastanut jonkun päivän, viikon tai kuukaudenkin. Etkö koe sitä merkitykselliseksi?
Minunkin päiviäni piristelet, milloin kuvilla, milloin hassuilla teksteillä. Kiitos niistä! Huomaatko, olet jopa etämerkityksellinen.
Hyvää työpäivää, muista olla varovainen liikenteessä, kevätkiimaa ilmassa.
Aaaaw
No totta, ehkäpä ollakseen merkityksellinen ei aina tarvitse tehdä maailmaa mullistavia asioita 😊