Mietin, että olenko mä ainoa joka ei vaan jaksa lukea "liian" pitkiä kirjoituksia? Tiivistäminen on taitolaji!
Et ole. Todella pitkästyttävää lukea 2000 merkin selostusta jonka ytimen olisi voinut tiivistää pariin lauseeseen
Uutiset:
Mietin, että olenko mä ainoa joka ei vaan jaksa lukea "liian" pitkiä kirjoituksia? Tiivistäminen on taitolaji!
Tiesittekö että talitiainen on englanniksi "great tit"?Talitintit aloittaa keväällä konserton. "pillusyhyy pillusyhyy" varikset vaastaavat "raavisitä".
Jos hommaan lemmikiksi porsaan niin huomaako ihmiset kumpi on porsas ja kumpi on Lifti.
^ Oon miettinyt tänään ja muutoinkin että mihin se Marinin suosio oikein perustuu.
Ja siinähän se. Marinin selkeä, vakaa ja painokas puhetyyli Waterman2:n kirjoittamana.
Samarinin on opetellut selkeän ja hitaan puhetyylin, jotta tyhmempikin tajuaa, mitä Samarinilla on sanottavana.
Samarinin on opetellut selkeän ja hitaan puhetyylin, jotta tyhmempikin tajuaa, mitä Samarinilla on sanottavana.
En mä tajua sanaakaan. Mä oon varmaan vähän outo mies mut...mä tuijotan sitä, mietin kuinka hyvältä se vois näyttää jos se laittautuisi kunnon nartuksi ja kuinka upeeta ois läpsiä sitä perseelle. Siis mä en ikinä kuule että se puhuis sanaakaan.
Sit mä tietysti välillä luen pari lausetta sen haastattelusta ja heti alkaa tekee mieli kullia. Outo juttu.