Aina on joku syy riidellä, riitely on niin helppo aloittaa. Etenkin jos on oikeassa. Halu ymmärtää on paljon hankalampaa, toisinaan se tuntuu jopa mahdottomalta.
Hyvin sanottu
Uutiset:
Aina on joku syy riidellä, riitely on niin helppo aloittaa. Etenkin jos on oikeassa. Halu ymmärtää on paljon hankalampaa, toisinaan se tuntuu jopa mahdottomalta.
Nyt on foorumeiden ääripäät nähty. Turskafoorumi ja kukkahattufoorumi
.... että tarvitsisin tosi kinkyä ja epäsovinnaista seksiä, että saisin kaikki muut miljoona sinkoilevaa ajatusta hetkeksi unohtumaan. Eli mietin siis hirveitä riettauksia
.... että tarvitsisin tosi kinkyä ja epäsovinnaista seksiä, että saisin kaikki muut miljoona sinkoilevaa ajatusta hetkeksi unohtumaan. Eli mietin siis hirveitä riettauksia
Mä voisin auttaa sua unohtamaan tämän maailman....
Mä voisin auttaa sua unohtamaan tämän maailman....
Ai niin sillä stand-up-komiikka-pläjäyksellä? Mä tarvitsen astetta rankempaa settiä tähän kohtaan!
Jos mä nyt mielummin teen iv huoneen seiniä kun lähden panemaan niin miksi siitä pitää loukkaantua. Olenhan minäkin saatana jäänyt AINA kakkoseksi kaiken vitun ripsi/kynsi ja pilluhuulien kiilotushoidoille.