Mietin, että missä hän ^ on ollut! 😁
Tauolla ollut😁
Uutiset:
Mietin, että missä hän ^ on ollut! 😁
Tämä on vaan sosiaalista mediaa, missä jutellaan nimimerkein.
Juuri näin!
Tämän päivän mietteet näin aamuvarhaisella. Hyvää ja vähän synkkääkin.
Kummasti pään sisällä saattaa olla vierekkäin ilo, suru, epätoivo, nauru, itku, rauhallisuus, levottomuus.
Sen edelleen allekirjoitan minkä tajunnut jo vuosia sitten. Ikä saa katsomaan kaikkea rauhallisemmin. Olkoon mitä tahansa, se on osa elämää ja hiljalleen mennään tällä janalla viimeiseen pisteeseen asti.
Eilinen asiakas sai ajattelemaan paljon sellaista minkä ääreen aina välillä on hyvä pysähtyä.
Upeasti ajateltu Venla. On hyvä nauttia aina kun on mahdollisuus ja sen aika. Ja antaa tietty nautinto, mitä se sitten onkin, myös muille.
Olen tässä miettinyt josko sitä lopettaisi tämän harrastuksen.
En voi oikeasti käsittää sitä, että jos olet jostain asiasta totaalisen eri mieltä täytyy alkaa paljastelemaan asioita, joita olet luottamuksella jollekin sanonut. Ei riitä ymmärrys siihen.
Näin kuitenkin tapahtui ja vaikka sillä ei sinänsä ole mitään merkitystä mun siviilielämään on se melkolailla kusipäistä toimintaa.
Itse en koskaan siihen pystyisi.
Miksi uusissa saunoissa on niin kapoisat lauteet, ettei mun perC meinaa sopia niille...? 🤔 (Vika ei voi olla perC:ssä, koska mulle on vakuutettu, että se on täydellinen... 😏)
Ja sitäkin mietin, että jos mä saan yhden kauniin saunakaverin tänne, niin istutaankohan me sit sylikkäin tuolla, että mahdutaan...😘
..Ja sitäkin mietin, että jos mä saan yhden kauniin saunakaverin tänne, niin istutaankohan me sit sylikkäin tuolla, että mahdutaan...😘