Hiton kirjoitinavustin. Tarkoitan tietenkin ammattirakastaja -kirjaa.
Kyllähän ammatikalastajakin osuu ihan sujuvasti😁
Uutiset:
Hiton kirjoitinavustin. Tarkoitan tietenkin ammattirakastaja -kirjaa.
... kauheeta siksi että tuntisi itseään kohtaan suurta myötähäpeää omista kirjoituksistaan kiimaisimman kauden ajoilta..
Hei oikeeti! Sen sivun modernointi oli ihan perseestä loppuaikoina. Modet ei tuntunut tietävän itsekkään mitkä säännöt oli voimassa ja miten niitä tulkkittiin. En minä ainakaan kaipaa niitä sivustoja.
Mulla on sellainen kutina että paskaa moderointia puolustava on mode tai se jonka annetaan perseillä miten lystää
Itse kuulisin kyllä mielelläni että missä kohden moderointi on ollut paskaa. Kumma kun itse en ole sitä ikinä huomannut tai sitten en vaan roikkunut tarpeeksi forkalla?
^^Ai? Itse en noihin kiinnittänyt juurikaan mitään huomiota, vaikka joskus saatoin viettää paljonkin aikaa forkalla.
Siksi toisekseen, miksi moderoinnissa tehdyt toimenpiteet on niin suuri asia että niitä pitää vuositolkulla muistella ja valittaa? Syytellä milloin ketäkin foorumilaista jonkun moden alteriksi tms? Olisko vaan hedelmällisempää unohtaa ja jatkaa eteenpäin elämässä? Millään foorumeilla ei ole pakko olla, siinä missä ostaminen ja myyminenkään ei ole pakollista..
Itse kuulisin kyllä mielelläni että missä kohden moderointi on ollut paskaa. Kumma kun itse en ole sitä ikinä huomannut tai sitten en vaan roikkunut tarpeeksi forkalla?
Omasta puolestani minulla ei wörkin moderoinnissa ollut mitään valittamista. Muutaman kerran legsu laittoi minut hälmöiltyäni ojennukseen. Pyrin sitten välttämään samoja virheitä ja turhaa vänkäämistä modejen kanssa, ei se sen kummempaa vaatinut.
Miksi sitten edes kysyit, jos vastaus ei miellytä?
Ilmeisesti osui ja upposi?
Siksi toisekseen, miksi moderoinnissa tehdyt toimenpiteet on niin suuri asia että niitä pitää vuositolkulla muistella ja valittaa? Syytellä milloin ketäkin foorumilaista jonkun moden alteriksi tms? Olisko vaan hedelmällisempää unohtaa ja jatkaa eteenpäin elämässä? Millään foorumeilla ei ole pakko olla, siinä missä ostaminen ja myyminenkään ei ole pakollista..
Miksi sitten edes kysyit, jos vastaus ei miellytä?
Ilmeisesti osui ja upposi?
No jos osuin, niin parhaiten varmaan itse osaat vastata osuiko kuinka pahasti.
Puolustavalle kannalle kuitenkin heti aloit. Täysosuma siis.
Mun mielestä banneja jaettiin juuri niille jotka luuli saavansa rellestää mielivaltaisesti miten haluaa, anonyymisti. Pahimmat perseilijät taisi olla samoja, jotka täältäkin hävitettiin suhteellisen pian. Viimeisinä aikoina ennen wörkkin sulkeutumista alko mode(t) ehkä liikaakin puuttumaan kirjoituksiin vedoten modehuumoriin. En ihan ymmärtänyt miksi.Moderoinnin pitäisi olla mahdollimman johdonmukaista ja toimia vain taustalla. Omat muistikuvat on, että sieltä poistui varoituksia asiakkaista ja sihteereistä moderaattorien toimesta.
Omasta puolestani minulla ei wörkin moderoinnissa ollut mitään valittamista. Muutaman kerran legsu laittoi minut hälmöiltyäni ojennukseen. Pyrin sitten välttämään samoja virheitä ja turhaa vänkäämistä modejen kanssa, ei se sen kummempaa vaatinut.
Vaikea kuvitella, että sulle ois joutunut sanomaan jostakin!Mulla on mennyt sun hölmöilyt ohi 😉